"העירייה תשדרג את החוף הנפרד בעיר על פי כל כללי ההלכה המחמירים"

ממשיך לחרוש את הארץ: חבר הכנסת אורי מקלב הגיע היום לסיור בעיר הרצליה שם נועד עם תושבי המקום והגיע לחוף הנפרד בכדי לעמוד אחר צרכי המקום לרווחת התושבים, לאחר מכן נועד  מקלב עם ראש העיר מר משה פדלון על צרכי הקהילה התורנית בעיר הנמצאת בסימן של התרחבות וגדלה מיום ליום.

ח"כ מקלב פתח את ביקרו במפגש מרגש עם ראשי הקהילה הצרפתית המתגוררים בהרצליה פיתוח ואשר עלו לארץ לא מכבר בכדי להשתקע במקום,  מקלב שזו לא הפגישה הראשונה לו איתם שמע מהם אחר התפתחות הקהילה והצרכים התורניים להשלמת בניית בית הכנסת הממוקם בסמיכות לבתי המלון בעיר ואשר משרת לא רק את בני הקהילה הצרפתית אלא מפיץ אור לכל הסביבה כולה. התושבים הסבירו לרב מקלב את התנכלות אותה הם עוברים מזה זמן רב ודרישתם להסדרת בניין בית הכנסת במקום.

מיד לאחר מכן יצאו חברי המשלחת הנכבדה אל חוף הים הנפרד בעיר שם עמדו מקרוב אחר הצרכים ההלכתיים והרווחתיים במקום לתועלת תושבי העיר, מר גדעון סאלם מנהל תחנת ההצלה במקום הגיע אף הוא להציג בפני  מקלב וצוות לשכתו את הצרכים במקום תוך שהוא מציין את הסכנה הקיימת בכניסה לים ללא שירותי הצלה או לאחר ביום זמני שירותי ההצלה, כמו גם את הצורך הגדול בשמירה קפדינית על הילדים בחוף הים.

עם סיום סיירו בעיר ושמיעת צרכי התושבים במקום  מקלב וצוות לשכתו שמו פעמיהם אל לשכת ראש העיר הרצליה מר משה פדלון שם קיימו ישיבת עבודה מקצועית תוך ש מקלב וחבר מועצת העיר  אלעד צדיקוב ראש מנהלת בעלי התשובה בדגל התורה מעלים את הצרכים הקהילתיים של הקהילה התורנית בעיר לצד פיתוח החוף הנפרד על פי כל כללי ההלכה המחמירים.

ראש העיר מר פדלון ציין לשבח את פעילות  צדיקוב והביע את מורת רוחו מההסתה הגואה בימים אלו בכלי התקשורת השונים, לא דברי הפתיחה המחממים סקר ראש העיר את הנעשה בעיר לרווחת הקהילה התורנית והדתית בעיר תוך שהוא מבטיח לשדרג את החוף הנפרד לבלי הכר.  מקלב אמר כי שיתוף פעולה פורה זה מחמם את הלב והרצון של ראש העיר לערבות ההדדית מראה גם על העתיד הטוב לציבור כאן בעיר.

מקלב חתם את ביקרו בכולל האברכים חפץ חיים הנמצא בעיר בראשותו של  משה גרשי שליט"א והתפעל למאוד מקול התורה הנמצאת במקום זה, מקלב אמר כי אין ספק שמשקלה הסגולי של הקהילה התורנית כאן בעיר הרצליה גדול יותר מכל מקום אחר היות והם משליכים על כל הסביבה כולה והמושבים באיזור כולו. בהרצליה רואים את ההתפתחות אך מצד השני רואים את ההסתה שקיימת במקומות כאלה ואחרים, הפעילות המקומית סובלת בגלל הסתה הקיימת ולצננים בעיני חברי מועצה ממפלגות שונות התפתחות הציבור התורני ומקשים על הנציגויות המקומיות, יש כאן נציגות מקומית מצויינת שכולם מעריכים אותה ראשי ונכבדי העיר אך גם התושבים המקומיים. זה המתכון להצלחה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *