הערים האדומות החרדיות: ביתר, עמנואל ורכסים

בין הערים החרדיות האדומות במצגת של פרופ' גמזו שהוצגה בתדרוך לתקשורת: עמנואל, רכסים, וביתר עילית.  בטבלת האדומות מובילים היישובים הערבים

בין הערים החרדיות האדומות במצגת של פרופ' גמזו שהוצגה בתדרוך לתקשורת: עמנואל, רכסים, וביתר עילית.  בטבלת האדומות מובילים היישובים יקיר, טירה, כפר-קאסם, כפר-ברא, בית-ג'ן, לקיה, עוזייר שער הנגב ודאלית אל-כרמל.

פרופ' גמזו  הזהיר כי ייאבק לא לפתוח את הלימודים בערים ה"אדומות" והזהיר מפני אפשרות לסגר בחלקן: "אני לא מאמין שמחר תיפתח שנת הלימודים בערים ה'אדומות' כרגיל. אני לא מאמין שמשרד החינוך יעשה את זה. יכול להיות שתוך מספר ימים נגיש לממשלה תוכנית על סגר בעשר או עשרים מתוך הערים ה'אדומות'".

ברשות מקומית "אדומה" יוגבלו התקהלויות לעד 20 איש באוויר הפתוח, ולא יותר מ-10 אנשים בתוך מבנה – בלי תלות בגודל המבנה.

אירועים באוויר הפתוח יוכלו להכיל עד 20 איש ללא מזון; גני אירועים ואולמות מכל הסוגים (סגורים ופתוחים כאחד) יהיו סגורים. בחללים סגורים כמו מסעדות, בתי קפה, שווקים, בריכות, מקוואות, מקומות עבודה מקבלי קהל, ומקומות מסחר מקומי, יהיה אפשר להכניס עד 10 אנשים בפנים, ועד 20 אנשים בחוץ. המתווה כולל גם דרגות ביניים עבור ערים שיסווגו כצהובות או כתומות.

בערים "ירוקות", תתאפשר התקהלות של עד 100 איש בתוך מסעדות ובתי קפה, חנויות, שווקים וכדומה – או עד 60% תפוסה – ואילו בחוץ ניתן יהיה להתקהל עד 250 אנשים – ועד 80% תפוסה.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *