הפלג התל אביבי התפרע בירושלים: "העבריינים יושבים בבלפור"

"אנחנו לא ניתן להפוך את מדינת ישראל למדינת משטרה", כך זעקו מאות מפגיני השמאל שארגנו היום שיירות מחאה כנגד מדיניות הממשלה שסגרה את הכנסת ומנעה מאנשי כחול לבן אפשרות לכנס דיון על הדחת ראש הממשלה

"אנחנו לא ניתן להפוך את מדינת ישראל למדינת משטרה", כך זעקו מאות מפגיני השמאל שארגנו היום שיירות מחאה כנגד מדיניות הממשלה שסגרה את הכנסת ומנעה מאנשי כחול לבן אפשרות לכנס דיון על הדחת ראש הממשלה. כוחות הביטחון נאלצו לבוא איתם במגע ופיזרו בכוח את ההפגנה. המפגינים שבאו במגע עם השוטרים הפרו את הוראות משרד הבריאות שאסר על התקהלות מעל 10 אנשים.

"לא ניתן לעצור מפגינות ומפגינים שמפגינים לפי החוק. אנחנו חייבות וחייבים לוודא שמדינת ישראל תישאר מדינת חוק דמוקרטית גם אחרי משבר הקורונה. בשביל זה אני פה", כתבה חברת הכנסת מירב מיכאלי שזכתה לתגובות נזעמות ברשת. יו"ר יש עתיד יאיר לפיד צייץ:" אחרי שהוא ניסה לבטל את הכנסת ולבטל את בתי המשפט, ביבי מנסה לבטל את הבחירות. הדמוקרטיה בסכנה. לא ניתן לו להרוס אותה".

ח"כ עפר שלח כינס לפני זמן קצר מסיבת עיתונאים בה נתן הצהרה לתקשורת בפתח בית המשפט העליון שבירושלים, לאחר הבג"צ שהוגש בשם מפלגתו, שלח טען "בנימין נתניהו ויולי אדלשטיין מנסים לא רק להרוס את הדמוקרטיה הישראלית, אלא לגרום לזה שלא יכירו בתוצאות הבחירות".

הח"כ מיש עתיד התבטא בחריפות יתרה ואמר "יש רוב בכנסת להפעלה מידית של הכנסת, וי"ר הכנסת פשוט חטף אותה. אנחנו לא ניתן לדבר הזה לקרות. בעזרת האנשים שהגיעו לכאן, בעזרת המחאה הציבורית – המחאה הזאת עוברת היום לרחוב. בעזרת המחאה הזאת אנחנו נפתח את כנסת ישראל ונגרום לה לעבוד".

לסיום הוסיף " ביקשתי היום מראשי המפלגה שלי ׳כחול לבן׳, להפסיק כל מגע עם הליכוד וכל מגע להקמת ממשלה – כל עוד כנסת ישראל לא תיפתח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *