הפמיניסטית החרדית בבית הנשיא • דב הלברטל

אשה חרדית כזו, יכולה להרוס בתים רבים מישראל. לעודד ברוח הפמיניזם קריירה לשם קריירה. כאילו מדובר באידאל חרדי. בהישג חרדי. במקום לשתוק, ולהתנהל בצניעות ובנקיפות מצפון קשות, היא ובעלה העסקן ממשיכים לנסות לייצר כותרות.דב הלברטל במתקפה חריפה על האשה החרדית החזקה בבית הנשיא

לא מזמן דיברו על זה שהחרדית העובדת בבית הנשיא ילדה את בנה השנים עשר. לו היה מדובר באשת אברך רגילה, אף אחד לא היה מתעניין בכך. והיא, המסיתה ומדיחה בהתנהגותה את בנות ישראל, עוד טוענת שאין בעיה לגדל שנים עשר ילדים ולעבוד סביב השעון כפי שהיא עובדת.

אשה חרדית כזו, יכולה להרוס בתים רבים מישראל. לעודד ברוח הפמיניזם קריירה לשם קריירה. כאילו מדובר באידאל חרדי. בהישג חרדי. במקום לשתוק, ולהתנהל בצניעות ובנקיפות מצפון קשות, היא ובעלה העסקן ממשיכים לנסות לייצר כותרות.

ובמה הם מתגאים? שנשיא ישראל, שעובר על התורה ומצוותיה, החזיק את התינוק. הרי לאחר שהוא החזיק את התינוק, צריך להטביל אותו שישים פעם כדי לטהר אותו. היא היתה צריכה להתבייש מהתנהלותה. לומר שעושה זאת בדלית כל ברירה, כי אין לה פרנסה וששום בת ישראל אפילו לא תחלום על קריירה עלובה כזו.

אין שום אפשרות להיות עובדת בכירה בבית הנשיא ולגדל שנים עשר ילדים. כל בר דעת חרדי אמור להבין שילדים כאלה לא יהיו מושקעים. זה לא אומר שהם יצאו חילונים או מופרעים, אבל ישלמו מחיר כבד מאוד, נגד כל המסורת היהודית.

והתקשורת החרדית, שלא לדבר על החילונית, מעודדת את כביכול הסופר אשה החרדית הזו, ומעלה אותה על נס. היה צריך להחרים אותה. אשה שעושה דוקטורט באוניברסיטה, היא חרדית?

אשה שמתגאה בנסיעות שלה ברחבי העולם, ויש להניח שזה באינטימיות עם כל מיני טיפוסים מפוקפקים, היא חרדית? אשה שמתגאה בכך שפגשה כל מיני סלבריטאים גויים, במקום להתנאות בכך שקראה את צאנה וראינה, היא חרדית? היא מגלמת בהתנהלותה את כל הרוע הפמיניסטי שעלול להשפיע על בנות ישראל חסודות אמיתיות רבות, שיושפעו ממנה.

תדע כל בת ישראל, שכל אשה המגדלת ילדים בביתה, אפילו בכלל לא עובדת, ללא שום תהילה וכבוד המדומים, עולה לאין ערוך על הפמיניסטית החרדית בבית הנשיא. מזמן כבר צריך היה שנשים חרדיות תקראנה להחרים את הפמיניסטית החרדית הזו, אותה ואת בעלה שמגבה אותה ללא כל בושה יהודית.

הגיע הזמן לטפח ולעודד את הנשים החרדיות האמיתיות. אלו שיודעות שיש עולם הבא. אלו שיודעות שיש תפקיד בעולם הזה, ועיקרו הוא טיפוח אמיתי של הילדים והשקעה מרבית בהם. לגדלם בטוהר אמיתי לתורה ולמעשים טובים.

אשה העובדת בבית הנשיא, ומתנהלת כך, זה חילול השם. כך צריך לראות את זה, לראות את התופעה ולהבין שדווקא העובדה שיש לה ילדים רבים, ומתגאה בעבודתה עם החילונים החשובים שהיא מסתובבת ומכרכרת סביבם, הופכת אותה לדמות וסמל של אשה חרדית הראויה לכל הוקעה.

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אולי שהאתר המטופש יפסיק לתת לאדם הזוי כל כך במה.באף מקום אחר לא נותנים לו להפיץ את גיבוב השטויותיו

    די

    שמעון |
    הגב
  2. קנאי סכסכן ואידך זיל גמור

    תת רמה של בנאדם שכל עובדת היותו עורך דין היא שקר מוחלט. עם שקרים כמו שהוא חי אפשר להבין שהוא מוציא לעז על אחרים. גועל נפש

    יעקב |
    הגב
  3. חבל שלא קראת את הראיון אתה בבקהילה

    שם היא אומרת את כל מה שאתה טוען פה, זה שהתקשורת רודפת אחריה זה כבר סיפור אחר,
    היא אומרת שזה בא על חשבון המשפחה, ושזה בדיעבד, וכו… וחבל שאתה משמיץ אשה בצורה כל כך בוטה, זה וודאי היפך התורה ועקירת הדת, כדבר שנאמר "דרך ארץ קדמה לתורה ובוודאי שקדמה להשקפה מעוותת ולוחמנית כשלך, לחשוב הפוך מכולם זה לא באמת מראה שאתה חכם אבל לכתוב דברים בוטים זה כן מוכיח שאתה ההיפך מחכם.

    ארי |
    הגב
  4. למה נותנים במה לדביל הזה

    במקום לאשפז את דב הלברטל בכפייה נותנים לו במה לשלשל בו את דעותיו הגיע הזמן לעשות סוף לבדיחה הזאת

    אחד שמבין |
    הגב
  5. חצוף

    איחס אדם דוחה לכתוב ככה על אשה נשואה אמא לבנים ובנות וחתנים מופלאים יראי שמים מתמידים ממש מהשורה הראשונה של עולם הישיבות לכתוב בכזה סגנון.ועוד לרמוז על דברים חמורים שקוראים בנסיעות לחו"ל תתבייש לך גור מיום הדין.
    תתנצל.

    חדוה |
    הגב
  6. וזה שבזכותה כל כך נלחמו שבעלה יהיה ראש המועצה בטלז סטון שהיה כרוך במלחמה מלוכלכת

    ואכזרית, זה כלום בעיניכם? ( גם זה שהוא בנו של.. עזר לו ולא כישוריו ולא הצלחותיו)

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב