"הפסד של נתניהו בפריימריז יעלה לליכוד בשני מנדטים"

חבר הכנסת מיקי זוהר מתריע הבוקר מפני רפיון בבחירות לליכוד, לדבריו כל תוצאה שתפגע בנתניהו – משמעו פגיעה בהישג של הליכוד בבחירות הכלליות

חבר הכנסת מיקי זוהר מתריע הבוקר מפני רפיון בבחירות לליכוד, לדבריו כל תוצאה שתפגע בנתניהו – משמעו פגיעה בהישג של הליכוד בבחירות הכלליות. בריאיון לכאן רשת ב' אמר זוהר כי "אם לא נקבל תוצאה מוחצת עבור נתניהו זה ייפגע בנו בשני מנדטים".

"התוצאה של הפריימריז היא קריטית", אמר זוהר. "תוצאה טובה עבורנו תהיה זכייה של 70 אחוז מהקולות עבור נתניהו – זה יביא לנו דחיפה משמעותית למערכת הבחירות". זוהר טען כי במידה וגדעון סער יגרוף אלפי קולות הדבר יגרום לנזק בלתי הפיך: "אם לא נקבל תוצאה מוחצת, יהיו הרבה אנשים שישמחו לומר 'תראו – מצבו של נתניהו מתערער. זה ייפגע בנו בבחירות'".

"על פי מה שאני רואה בשטח רה"מ ינצח בפער משמעותי", אמר ח"כ זוהר. "לפי הסקרים שעשינו, 40 אחוזים מהמתפקדים מביעים בו אמון". זוהר הוסיף והתייחס למתקפות והגידופים שסופגת חברת הכנסת מיכל שיר מהליכוד, רק בשל החלטתה לתמוך בגדעון סער במירוץ לראשות המפלגה: "כאב לי. הרגשתי צער גדול על מיכל, היא אדם מקסים ונבחרת ציבור מעולה. היא עוברת תקופה לא פשוטה, ואנשים לפעמים חוצים את הגבול"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *