הפקת הענק: שמחת בית השואבה ואירועי חג הסוכות ישודרו בהפקת ענק ממגדל דוד בירושלים

ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון: 'כולנו בלב אחד נתאחד סביב שמחת בית השואבה בחוצות ירושלים'

מגבלות הקורונה לא עוצרות את שמחת חג הסוכות: הפקת ענק של סוכת השמחה תביא את השמחה ממגדל דוד בירושלים היישר אל הסוכות הירושלמיות . תכנית מרהיבה הכוללת הופעות של גדולי אמני הזמר החסידי והמזרחי אשר יבצעו רפרטואר שירים מכל הגוונים חדשים וישנים ובעיקר מקפיצים ומלאי שמחה.

ההופעות והשמחה פורצת הגבולות תגדיל את שמחת החג-שמחת בית השואבה בבתים שיצטרפו לשירה האדירה והשמחה שתגיע אליהם הביתה ממגדל דוד . לצד ההופעות יתקיימו גם פאנלים שונים מלאי תוכן עשיר ומעניין בהשתתפות אישי ציבור מובילים, וראיונות עם אישים שיספרו את סיפורה ההיסטורי של ירושלים בימי חגים ומועד.

את המיזם וההפקה הייחודית מובילים ראש העיר ירושלים מר משה ליאון וסגן ומ"מ ראש העיר הרב צביקה כהן. המופעים והאירועים הנלווים יועברו בשידור חי ב'קול ברמה' ובאתר של עירית ירושלים.

בימים ראשון ושני יועברו ההופעות ברדיו קול ברמה: ביום ראשון הלל לירושלים בהנחיית ישי לפידות מצדיעים לירושלים בשירי הלל וחג עם האמנים ר' שלמה כהן המאסטרו רולי דיקמן בליווי תזמורתו המורחבת של יואלי דיקמן

ביום שני: מופע ירושלים מן המזרח ירושלים מן המזרח בהנחיית ישי לפידות בהשתתפות ענקי הזמר המזרחי חיים ישראל איציק אשל ותזמורתם המורחבת
ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון: 'ירושלים התהדרה אלפי שנים בשמחת בית השואבה, שמשכה אליה יהודים מכל קצוות תבל. גם השנה חרף המגבלות אנחנו מביאים את השמחה לכל סוכה וסוכה בירושלים, שכולם בלב אחד יוכלו להתאחד סביב שמחת בית השואבה שתהדהד בחוצות ירושלים'.

סגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים הרב צביקה כהן: 'עשרה קבין של שמחה ירדו לעולם ותשעה נטלה ירושלים. שמחת בית השואבה היא מקור השמחה של ירושלים בחג הסוכות ותמונות האחדות הגדולה שכל שנה הייתה מתרחשת בירושלים בחג הסוכות. אנחנו שמחים שגם השנה, חרף המגבלות, השמחה תאחד את לב כל הירושלמים איש איש ומשפחות בסוכתו שיתאחדו לשמחה הגדולה שתצא ממגדל דוד ותאיר את ירושלים ואת כל ארץ ישראל'.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *