הפרובוקציה החודשית: נשות הכותל החביאו ספר תורה בתוך שירותים

עשרות חרדים תקפו הבוקר את מנכ"ל התנועה המסורתית ד"ר יזהר הס בעת תפילת נשות הכותל הרפורמיות. הנשים הטמינו לילה קודם ספר תורה בשירותים הציבוריים, ובבוקר, ניסו להחדיר אותו לתוך הרחבה

עשרות חרדים תקפו הבוקר את מנכ"ל התנועה המסורתית ד"ר יזהר הס בעת תפילת נשות הכותל הרפורמיות. קטין חרדי נעצר בחשד שהשליך את הטלית שלו לרצפה. ילדה חרדית בת 12 זומנה לחקירה ביום ראשון בחשד לתקיפה. "המון חרדי מוסת ושונא הקיף אותי בדחיפות, בעיטות ויריקות – וקרע את הטלית מעלי", טען הס. "הכיפה הושלכה לקרקע ונרמסה יחד עם הטלית תחת רגליהם. לשמחתי המשטרה זינקה הפעם על התוקפים ועצרה אחד מהם".

We are LIVE. at the Western Wall!

פורסם על ידי ‏‎Women of the Wall Nashot HaKotel‎‏ ב- יום חמישי, 1 באוגוסט 2019

בתפילה נכחו כעשרים נשים מקבוצת נשות הכותל ולמעלה מ-1,000 חרדים שהגיעו גם לתפילת ראש חודש.

קבוצת הנשים ניסו להחדיר לרחבת הכותל ספר תורה תוך הפרה בוטה של הנהלים במקום. הספר הגיע לילה קודם והוטמן בשירותים הציבוריים של רחבת הכותל המערבי. נשות הכותל מכחישות את הדיווח.

מהקרן למורשת הכותל המערבי נמסר: "אנו מגנים בכל תוקף את הפרובוקציה של קבוצת נשות הכותל מדי ראש חודש והן את האלימות החריפה שמתבצעת כנגדן. האירועים מטופלים על ידי משטרת ישראל".

ממפלגת נעם נמסר: "עם ישראל הגיע היום לכותל להתפלל ולשמור על קדושתו ועל הנורמליות שלו, אנחנו מזועזעים ומוחים על אוזלת היד של רשויות האכיפה. נשות הכותל החביאו ספר תורה בתוך השירותים ואין פוצה פה. עוצרים ילדה בת 12 שבאה להתפלל ובנשות הפרובוקציה שפוגעות בנשים ומורידות כיסוי ראש בזה אף אחד לא מטפל. אנחנו קוראים לרשויות האכיפה לטפל בדברים ולאכוף את החוק".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ה-FBI עצר את מרדכי יואל מלכה מראשי הכת "לב טהור", לאחר שחטף שני ילדים חרדים ביום שבת קודש, והטיס אותם למקסיקו בעצם יום השבת, הוא נעצר כשניסה להכנס לארצות הברית עם דרכון מזויף.

    ה-FBI עצר את מרדכי יואל מלכה מראשי הכת "לב טהור", לאחר שחטף שני ילדים חרדים ביום שבת קודש, והטיס אותם למקסיקו בעצם יום השבת, הוא נעצר כשניסה להכנס לארצות הברית עם דרכון מזויף.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. ספר תורה שכתבו מין – תישרף, דוודאי לשם עבודת כוכבים הוא

    ספר תורה שכתבו מין – תישרף, דוודאי לשם עבודת כוכבים הוא.

    ספר תורה שכתבו מין – תישרף, דוודאי לשם עבודת כוכבים הוא |
    הגב