"הפריצה לבית משפחת דיקמן הייתה חוקית"

במענה ששוגר מלשכת המפכ"ל נכתב שהם דוחים את כל הטענות.

בחג הפסח האחרון קיימה משפחת דיקמן בביתה תפילה חגיגית עם הזמר רולי דיקמן. התפילה שודרה בעשרות אלפי בתים ברחבי בני ברק ובשאר הארץ .במהלך התפילה פרץ כוח יס"מ לבית מהגג וניתק לעיני כל הצופים את הכבלים.

בעקבות כך התחוללה סערה ח"כים רבים פנו לשר לביטחון פנים שהוא מצידו אכן דרש לחקור את המקרה מדוע מתנכלים לתפילה פרטית אשר תואמה מראש על ידי עיריית בני ברק והתקיימה לפי ההגבלות ללא נוכחות בני אדם מבחוץ.

ארגון זכויות האדם בצלמו הגיש תלונה רשמית למח"ש ובד בבד פנה ללשכת המפכ"ל בבקשת הבהרה מדוע נותקו הרמקולים התפילה .

במענה ששוגר מלשכת המפכ"ל נכתב שהם דוחים את כל הטענות.

האירוע עצמו נפתח בעקבות תלונות של שכנים על מטרד רעש .השוטרים הגיעו למקום וביאו מהמשתתפים להנמיך. לאחר מכן שוב הוגשו תלונות מצד שכנים על המשך הרעש. אך הפעם כשהשוטרים דפקו בדלת והזדהו כשוטרים סירבו בעלי הדירה לפתוח ולכן לא נותרה ברירה למשטרה כי אם לפרוץ מהגג. גם אז הם שוב ביקשו להנמיך אך סורבו ולכן נותקו הרמקולים. בנוסף נכתב שהשוטרים ויתרו לדיירים במקום ונתנו רק אזהרה במקום דו"ח כספי .

לסיכום מדגישים בלשכת המפכ"ל יחידות המשטרה כולם ובכללם תחנת בני ברק פועלות לשמירת הסדר הציבורי ללא משוא פנים.

מארגון בצלמו שהגיש את התלונה נמסר: "מצער ששוב משטרת ישראל במקום לעשות חשבון נפש עם עצמה מאשימה את כולם ואף מתגאה שלא נתנה דו"ח .מדובר היה בתפילה חגיגית שתואמה מראש. וחבל שנקטעה. ארגון בצלמו ימשיך להגן על זכויות האדם של כלל אזרחי ישראל ובפרט התושבים החרדים שנפגעים שוב ושוב ומופקרים על ידי חלק מרשויות החוק ."

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. המשטרה צודקים ב100 אחוז

    לא כל פעם שהמשטרה מגיעה לאזור חרדי זו כבר אנטישמיות. הרי בסך הכל זה לא שהמשטרה לא נתנו להתפלל, אלא הגיעו בעקבות תלונות השכנים על רעש. ואחרי שהגיעו פעם אחת ולא הנמיכו. הם הגיעו עוד פעם אבל דיקמן לא פתחו להם (וכמו שאפשר להיווכח בסרטונים), ולכן השוטרים נאלצו מחוסר ברירה לרדת מהגג.
    הרי אם אותו דבר היה קורה באזור חילוני, זה היה מתקבל בהבנה. ורק כשזה קורה אצל חרדים זה כבר הופך ל"אנטישמיות".
    צריך לשים דברים בפורפורציות.

    מוישי |
    הגב
  2. מדינת משטרה

    זה מדינת משטרה אפילו להתפלל לא נותנים בושה וחרפה!!!

    אלעזר קרדש |
    הגב