הפרסומאי של כחול לבן: "אין פרענק שלא עושה כסף מהגזענות"

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (ש"ס) תוקף בחריפות את הפרסומאי אייל גפן שפרסם דברי שטנה כנגד מזרחיים ונשים.

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (ש"ס) תוקף בחריפות את הפרסומאי אייל גפן שפרסם דברי שטנה כנגד מזרחיים ונשים. הבוקר בעיתון 'ידיעות אחרונות' התבטא הפרסומאי ואמר כי בגלל המזרחיות "אין פרענק שלא עושה מזה כסף ואין לי בעיה לומר לקחתי פרענקית שתשטוף רצפה":

"מר גפן החצוף הצטרף הבוקר לרשימה המפוקפקת של 'גזעני העל' אשר עדיין חיים איתנו, גפן ושכמותו הם הסיבה לקיומה והמשך גדילתה ושגשוגה של תנועת ש"ס"., תקף מלכיאלי.

"אני קורא הבוקר לכל ארגוני הנשים, אשר רוח הצדק והשיויון – מנת חלקם, להוקיע ולגנות את דברי גפן גס הרוח, מיותר לציין, כי אין מקום במרחב הציבורי לאיש ולדעותיו", המשיך מלכיאלי.

בראיון לפרסומאי מירן פחמן במסגרת הפודקאסט Ear Catcher אמר: "כל פעם מעירים את השד העדתי ובעיניי זה בולשיט… כל אחד נמצא במקום שהוא צריך להיות".

באשר לפרסומות המנציחות אישה מזרחית כמנקה אמר: "אין לי בעיה להגיד אשמתי, לקחתי פרענקית שתשטוף רצפה כי ככה זה נהוג. זה מה שעשינו וזה מה שהאמנו שצריך לעשות. אתם רוצים שנתנצל? בסדר, נארגן אירוע התנצלות. הכל בולשיט. כל הדבר הזה פוליטי במחשבה הבסיסית שלו. אין לי טענה, העניין הוא לאיזה נפחים זה מתנפח… כן נשים לא נשים, כן מגזר לא מגזר, הכל גזעני בכל העולם".

"אין אף פרענק שלא מרוויח כסף מזה שהוא מוציא את השד העדתי החוצה כדי לעשות כמה לירות".

גפן נתן פרשנות משלו לדברי ראש הממשלה נתניהו בנאום "הערבים נוהרים לקלפיות", ואמר: "70% מהמזרחים הבינו שביבי אמר שאשכנזים בדרך לקלפי. זה מה שהוא אמר וזה מה שהם הבינו. בדקתי את זה. ברור, ערבים זה אשכנזים. הוא בעצם אמר לנו בעקיפין, בשפה שלנו, שאשכנזים רצים לקלפי והולכים לאכול אותנו הפרענקים".

מכחול לבן נמסר ל"ידיעות": "גפן עשה לפני כמה חודשים פרויקט נקודתי בקמפיין דרך משרד הפרסום ואינו מועסק או קשור לכחול לבן. אנו מוקיעים כל אמירה גזענית או שוביניסטית". את תגובת גפן לא ניתן היה להשיג עד סגירת העיתון.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בארופה קראו לו יהודי מלוכלך וזה מה שהוא למד מהם גזענות שהיא מחלת נפש לכל דבר

    בסך הכל מידי פעם הם מראים כמה הם מאוסים אצל כל אדם אנושי ונורמלי

    בני הפרנק |
    הגב