הצרות של רון קובי: גם החילונים מתקוממים כנגד ראש העיר

ראש העיר רון קובי, הוציא צו הריסה למבנה בית הספר 'רעות' שבו לומדים מאות ילדים חילונים. בעקבות כך, בבית הספר שבתו כמחאה על הריסת המבנים. קובי: "א"א ללמוד במקום שמשפצים"

הצרות של רון קובי לא הולכות לשום מקום: ראש העיר הטברייני שנמצא כפסע מהקמת וועדה קרואה, מתמודד בימים אלו גם מול קבוצת הורים בעיר שמתקוממים כנגד החלטתו של רון קובי להרוס את מבנה בית הספר החילוני הגדול בעיר.

אין שביתה ברעות בית הספר פתוח

פורסם על ידי ‏רון קובי‏ ב- יום שבת, 18 במאי 2019

ראש העיר רון קובי, הוציא צו הריסה למבנה בית הספר 'רעות' שבו לומדים מאות ילדים. בעקבות כך, שבתו היום קבוצה גדולה של הורים בבית הספר כמחאה על התכנית להרוס את המבנה שנמצא בימים אלו בשיפוצים.

לדברי אחד ההורים, "ההורים והנהלה של הבית הספר מתנגדים להריסת המבנה והקמתו מחדש", לטענתם, "ראש העיר בכלל לא דיבר לא התייעץ איתם בכלל לפני שהחליט לבצע את הצעד".

ראש העיר רון קובי הגיע הבוקר לשערי בית הספר והעביר שידור חי בפייסבוק, בדברים שאמר למצלמה הוא הצהיר על כוונתו להרוס את מבנה בית הספר בימים הקרובים. "אין שביתת מורים ואין שביתת הורים כולל ביום שני! הבחירות כבר נגמרו, ואני קורא לכולם להפנים שאני ראש העיר בטבריה".

קובי מעביר לייב מבית הספר

מנהל בית ספר נפתלי תורג’מן תקף את ראש העיר בדף הפייסבוק שלו וכתב לו בתגובה, "ראש העיר מר רון קובי, אין לי כוונה לטרוח ולהגיב ברשת על דבריך כלפי, זוהי איננה דרכי אני מעריך את עצמי קצת מעבר לזה".

הוא הוסיף: "אומר רק אמת אחת, המרחק בין דבריך לאמת הוא כרחוק ממזרח ומערב. אין זה מכובד להטעות את הציבור שאיננו מכיר את העובדות על בוריין. לדבריו, "15 שנים אני מנהיג את בית הספר רעות באהבה ותושבי העיר מכירים היטב את דרכי החינוכית".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אולי קודם שיסיים בית ספר לפני שהוא ניגש להרוס?

    נראה כמו ילד שמגשים את החלום שלו

    יהודי |
    הגב
  2. משנאיך נשאו ראש, והרשעים הכופרים באלוקים, דהיינו אנשי השלטון הרשע, חוגגים ביום שבת קודש נגד הקב"ה - חייבים להתאבל ולקונן ביום זה לקיים (הושע פרק ט) אל תשמח ישראל אל גיל כעמים.

    משנאיך נשאו ראש, והרשעים הכופרים באלוקים, דהיינו אנשי השלטון הרשע, חוגגים ביום שבת קודש נגד הקב"ה, ובכך מכריזים רחל בריש גלי חילול שם שמים, ומרידה במלכות שמים, בארץ ישראל – פלטרין של מלך, וגם מתרבים הגזירות בהעברה על הדת, בחינוך לשמד לרבבות ילדי ישראל, וכעת כבר מתערבים בבתי חינוך החרדים, ובגזירות הגיוס והניאוף בכפיה – ובפיתויים נוראים, בחילולי שב"ק, חיטוטי שכבי, ופרסומי שחץ ברחובות קריה, ובמכירת חמץ בפסח, וכו' וכו'.

    על כן: בשם כל גדולי – ומנהיגי ישראל החרדים פסקו, שחובה עלינו להתפלל ולעורר רחמים רבים כאוא כפי יכלתו, לבקש על כבוד שמים להעביר גלולים מן הארץ, וכל בני בשר יקראו בשמך, ולביטול כל הגזירות הנוראות, וגם להתאבל ולקונן ביום זה לקיים (הושע פרק ט) אל תשמח ישראל אל גיל כעמים.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב