הקורונה הגיעה לבני ברק: חשש שמאות נדבקו בקריאת המגילה

חסיד ויז'ניץ בשנות ה-60 לחייו, שהשתתף בליל חג הפורים בקריאת המגילה בבית המדרש, התגלה הבוקר חולה בנגיף הקורונה.

לראשונה, תושב בני ברק בשנות ה-60 לחייו נדבק בנגיף הקורונה. חשד שגם בני משפחתו נדבקו. מאות אנשים שבאו איתו במגע נכנסו לבידו

מדובר בחסיד ויז'ניץ בשנות ה-60 לחייו, שהשתתף בליל חג הפורים בקריאת המגילה בבית המדרש.

ישראל כהן עידכן ב׳קול ברמה׳ כי בחסידות ויז’ניץ מנסים לאתר במצלמות האבטחה מי ישב ליד חולה הקורונה בשעת קריאת המגילה וכך לצמצם את רשימת האנשים שתיהיה חייבת בבידוד.

משרד הבריאות פרסם הבוקר את מסלולה של חולה מספר 214, אישה בשנות ה-80 לחייה מירושלים: היא ביקרה בבית הכנסת "היכל ברונה" שבתוך בית הכנסת "חפץ חיים" ובית הכנסת "אהבת חסד" בירושלים; בקו 15 של הרכבת הקלה ובתחנה המרכזית בירושלים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הגאון רבי יעקב מאיר שכטר, מגדולי המשפיעים בחסידות ברסלב, יוצא במכתב לחסידיו בנוגע לנגיף הקורונה, וקושר אותו לחיזוק בענייני צניעות והתנזרות מסמארטפונים

    הגאון רבי יעקב מאיר שכטר, מגדולי המשפיעים בחסידות ברסלב, יוצא במכתב לחסידיו בנוגע לנגיף הקורונה, וקושר אותו לחיזוק בענייני צניעות והתנזרות מסמארטפונים…

    בתחילת המכתב מדגיש הגרי"מ שכטר, כי "היות שלאחרונה משתוללת מחלה ומגיפה בכל העולם, ואנו כמאמינים בני מאמינים יודעים שאין שום מקרה כלל, וכל מה שנעשה הוא רמז ודיבור מלמעלה, אך לדאבון הלב אין לנו צדיקים וחכמים בעלי מדרגה שיכולים להודיע לנו על מה אירע המגיפה".

    ולכן, ממשיך הגרי"מ וכותב "עלינו להיאחז בדברים ברורים וגלויים לכל לב, שהתיקון הדרוש בזמננו באופן מיוחד הוא הצניעות והקדושה, ומלבד זאת שבזמננו נתרבתה לבישת הפריצות בבגדים צרים, בולטים ומרעישים שמרבין הרהורי עבירה, נוספו עליהם כלים מכלים שונים, מושחתים ומשחיתים שמוסיפים טומאה על טומאה".

    הגרי"מ שכטר מוסיף וכותב, כי יש את העניין של 'סור מרע' כפי שפורט, וכי בעניין של עשה טוב יש להתחזק באמירת 100 ברכות בכל יום בשפה ברורה ונעימה, סגולה ידועה שמובא בחז"ל בשם דוד המלך, וכמובן להרבות באמירת תהילים.

    לסיום קורא הגרי"מ לחסידיו. "אל תעצבו ואל תפחדו, כי ד' עמכם, אל תכנסו לפחדים ותמשיכו להיות בשמחה".

    וכעת אני שואל; האם גם את החילים וחילות בצבא גם שלחו או שולחים הביתה???? לא לא לא !!! בכלל לא!!!! בכלל שאין מחלה רק דיקטטוריה!!!!!!!!!!!!!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב