הקורונה מתפרצת בעולם במלוא העוצמה, בסין מודאגים מהמוטציות החדשות

ארגון הבריאות העולמי מדווח כי ביממה האחרונה התקבלו דיווחים על 106 אלף מקרי קורונה – המספר הגבוה ביותר ביום אחד מאז התפרצות המגיפה

ארגון הבריאות העולמי מדווח כי ביממה האחרונה התקבלו דיווחים על 106 אלף מקרי קורונה – המספר הגבוה ביותר ביום אחד מאז התפרצות המגיפה.

בישראל נוספו 16 חולים, 279 מתים, 46 קשה, 40 מונשמים, 13,574 החלימו – עלייה של 139.

רופאים סיניים מדווחים על שינויים באופי המחלה המתפתחת בעקבות נגיף הקורונה, רופאים מאזור צפון סין שהתראיינו לתקשורת המקומית, דיווחו כי המטופלים באזור זה נושאים את הנגיף במשך זמן רב יותר מהרגיל.

כמו כן הופעת התסמינים לוקחת יותר זמן בהשוואה להופעת התסמינים במקרים בווהאן – כלומר התסמינים במקרים החדשים מופיעים אחרי יותר משבועיים.

מספרי מקרי ההדבקה בעולם חצה היום (רביעי) את חמישה המיליון, רבע מהנדבקים נמצאים בארצות הברית. בסך הכול כ-325 אלף בני אדם הלכו לעולמם בעקבות סיבוכי המחלה.

ביממה האחרונה הלכו לעולמם בברזיל מסיבוכי המחלה 1,179 בני אדם. מספר מקרי המוות עומד במדינה על 17,983, ומניין הנדבקים עלה לכ-270 אלף.

נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו הודיע כי ממשלתו תפרסם דף הנחיות לציבור שממליץ לתושבים להשתמש בתרופה שמכילה הידרוקסיכלורוקווין לטיפול בקורונה, למרות ששר הבריאות בממשלתו סרב לחתום על ההנחייה והתפטר מתפקידו.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. המשרד הבריאות העולמי שקרן

    נוכלים לא להאמין להפחדות שלהם

    יצחק |
    הגב