"הקורנה הפכה מנמר אגרסיבי לחתול": הרופא האיטלקי מרגיע את העולם

"וירוס הקורונה הולך ונחלש ואף עשוי להיכחד ללא חיסון", כך טוען רופא איטלקי בכיר. פרופסור מתאו באסטי טוען כי הוא משוכנע כי וירוס הקורונה משתנה וחומרתו נחלשת

"וירוס הקורונה הולך ונחלש ואף עשוי להיכחד ללא חיסון", כך טוען רופא איטלקי בכיר. פרופסור מתאו באסטי טוען כי הוא משוכנע כי וירוס הקורונה משתנה וחומרתו נחלשת, וחולים במצב זהה שבעבר מתו, שורדים כיום את הנגיף.

פרופ' באסטי מתאר את המגיפה "כטייגר אגרסיבי שכעת נחלש ודומה יותר לחתול בר". אם התיאוריה שלו נכונה והוירוס אכן נחלש יש סיכוי שהמגיפה תעלם ללא צורך בחיסון.

בנוסף הוא טוען כי בעת האחרונה החולים מתמודדים עם המחלה טוב יותר מאשר בתחילת ההתפרצות באיטליה.

פרופ' באסטי מציע כי חולשתו של הוירוס הפכה אותו לקטלני פחות. כמו כן המרחק החברתי ושיפור הטיפול בחולי הקורונה מטיבים עם התמודדות עם הוירוס מבעבר.

פרופ' בסאטי המשמש כראש מחלקת מחלות זיהומיות בבית החולים הכללי בגינואה-איטליה מוסיף כי אפילו קשישים בני 80-90 החולים בקורונה אינם נזקקים לתמיכה נשימתית כלשהיא, אלו החולים שבעבר היו מתים תוך יומיים שלושה. בבסיס טענתו ההנחה כי וירוס הקורונה הנוכחי עבר מוטציה גנטית שפוגעת פחות בריאות.

על פי התרשמותו הקלינית, אם בתחילת המגיפה חולים נזקקו לחמצן, הנשמה ופיתחו דלקת ריאות, בחודש האחרון התפתחות המחלה השתנתה והפכה קלה יותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *