הקפסולות קרסו? גל הדבקות בעולם הישיבות

בשעות האחרונות התגלו מאות בחורי ישיבות חולי קורונה, ונראה כל למרות המאמצים לסגור את בני הישיבות בתוך קפסולות – המתווה של ועד הישיבות לא מצליח יתר על המידה

בשעות האחרונות התגלו מאות בחורי ישיבות חולי קורונה, ונראה כל למרות המאמצים לסגור את בני הישיבות בתוך קפסולות – המתווה של ועד הישיבות הולך ומתפרק. בישיבת 'תורה בתפארתה' באלעד נתגלו ביממה האחרונה 10 בחורים חיוביים לקורונה. בדיקות נעשו היום לכל התלמידים, מחר תוצאות.

בישיבת יסודות עשרות בחורים עם תסמינים כלל בחורי הישיבה עושים בדיקות בישיבת 'רינה של תורה' בכרמיאל התגלו 20 בחורים חולים, חשד להדבקה נרחבת לאחר שאצל מספר רב של בחורים התגלו תסמינים.

 בישיבת 'משכנות התורה' בבני ברק אומתו 12 בחורים כחולים בקורונה. מעל 80 בחורים נכנסו לבידוד, כך נודע ל'אקטואליק'. עוד נודע כי משרד הבריאות ערך בדיקה שניה מחשש להתפרצות חרבת בישיבה שם לומדים כ-400 בחורים.

בישיבת 'מאור התלמוד' ברחובות  נמצאו  למעלה מ-29 בחורים חיוביים לנגיף. כ-100 בחורים נשלחו לבידוד נוראה כי  ההדבקה משבשת את זמן אלול בישיבה.

אתמול פורסם בקו 'הסקופים' כי עשרות בחורים מישי' 'רינה של תורה' אובחנו עד כה כחולי קורונה. לטענתם, הנהלת הישי' הורתה לעצור את הבדיקות ע"מ שלא להפוך למלונית בידוד. החולים פונו לדירה בסמוך לישיבה ללא תנאים מינימליים.

בישיבות נוספות אותרו מספר חולים בודדים אך החשש הוא כי בהמשך זמן אלול יתווספו חולים רבים אשר ישבשו את המשך הלימודים בזמן שבו נוהגים בעולם הישיבות להעלות הילוך וללמוד ביתר שאת כדי לצבור זכויות ליום הדין.

 

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מה נסגר עם אקטואליק?!?!

    מה נסגר עם פרסום תאוריות קונספירציה מטופשות-5g וקורונה- בעמוד בית מכובד כשלכם?!?!?!

    יהודי |
    הגב
  2. למה קריסה, הרי כל המטרה שמי שבא חולה מהבית, לא ידביק

    אלא את הקפסולה שלו בלבד.
    ולפי המספרים (50 בקפסולה להזכיר) זה בדיוק מה שקרה

    אבי |
    הגב
  3. למה קריסה, הרי כל המטרה שמי שבא חולה מהבית, לא ידביק

    אלא את הקפסולה בלבד.
    לפי המספרים (50 בקפסולה להזכיר) זה ממש מה שקרה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. אין קורונה צריך להפנים את זה

    אף אחד כבר לא מאמין שיש קורנה

    איציק |
    הגב