הקפסולות קרסו? הקורונה משתוללת במיר ברכפלד

בהלה גדולה בישיבת מיר ברכפלד במודיעין עילית לאחר ש-20 תלמידים חלו בנגיף. עשרות בחורים שחשו בתסמינים עדיין ממתינים לתשובות. מדובר בישיבה שהצטרפה למתווה הקפסולות אך כנראה בחורים רבים

בהלה גדולה בישיבת מיר ברכפלד במודיעין עילית לאחר ש-20 תלמידים חלו בנגיף. עשרות בחורים שחשו בתסמינים עדיין ממתינים לתשובות. מדובר בישיבה שהצטרפה למתווה הקפסולות אך כנראה בחורים רבים שיצאו לפגישות או למקומות אחרים ונדבקו – ומשם הפיצו את הנגיף. הערכה  היא כי לא יהיה מנוס אלא לסגור את הישיבה בה לומדים מעל 600 בחורים.

רק בשבוע שעבר התגלה חולה בועד רביעי במיר ברפכלד, כל בורי הועד נשלחו לבידוד, כעת  הקורונה מתפרצת שוב בישיבה הליטאית.

גם בישיבת עטרת ישראל במודיעין עילית התגלו עשרות בחורים כחולים בנגיף.

הגאון רבי שמעון שפירא, מראשי ישיבת באר יעקב, נמצא היום חיובי לקורונה. רוב תלמידי הישיבה עוברים כעת בדיקת קורונה.

לטענת הבחורים, הגר"ש שפירא שחלה בנגיף, שמר בקפדנות על ההנחיות ואף היה מחלק לבחורים מסכות. רוב הבחורים לא סובלים מתסמינים אך נבדקים כנדרש.

קרוב ל-100 בחורים מעטרת שלמה נדבקו בנגיף, ומימדי ההדבקה שם מזכירים את ההדבקה הגדולה בבית מתתיהו. מאות בחורים נשלחו לבדיקות ורבים סובלים מתסמינים.

גם בישיבת וולפסון הליטאית שפועלת לפי מתווה הקפסולות נמצא בחור מאומת לקורונה. בחור משיעור ג' ב'עטרת יוסף' (סורוצקין ב"ב) גם הוא אובחן כחיובי לנגיף. על פי הדיווח ב'קו הסקופים' בחורי השיעור נכנסו לבידוד. מבחני קבלה למס' ישיבות גדולות שהיו אמורים להיערך היום – נדחו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *