הקרב עדיין צמוד: טראמפ מצמצם את הפער באריזונה, ביידן בג'ורגיה

המרוץ בג'ורג'יה ובפנסילבניה עדיין צמוד עם הובלה קלה של הנשיא, ויכול להיות שטראמפ יעשה את הבלתי ייאמן באם ינצח באחת המדינות: נבאדה או אריזונה

סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן מצמצם פערים במדינות המתנדנדות, והוא מתקרב לרף 270 האלקטורים הדרוש כדי לנצח בבחירות לנשיאות. המרוץ בג'ורג'יה ובפנסילבניה עדיין צמוד עם הובלה קלה של טרמאפ, ויכול להיות שטראמפ יעשה את הבלתי ייאמן באם ינצח באחת המדינות: נבאדה או אריזונה.

בשל האפשרות שטראמפ ינצח בנבאדה, רשתות הטלוויזיה בארה"ב נזהרות מקביעה מוקדמת מדי על פיה נצחונו של ביידן בטוח.

בנתיים, ביידן צמצם את הפער בג'ורגיה ל18 אלף קולות בלבד לאחר ספירת 98 אחוז מהקולות. ביידן צמצם את הפער בפינסלבניה במאות אלפי קולות וכעת הפער עומד על 180 אלף קולות כאשר נשאר לספור עוד 700 אלף קולות שברובן הולכות לביידן. באם טראפ מפסיד בפנסיבלניה – אזי שהגולל נסתם, וטראמפ יודח.

בהמשך היום (חמישי) אמורות הרשויות בנבדה לפרסם תוצאות נוספות. אם ביידן ישמור על ההובלה שם, על פניו הוא רושם ניצחון עם 270 אלקטורים, אלא שהיתרון של ביידו שברירי, והואו עומד כרגע ל 8 אלף בלבד.

ביידן מוביל ברוב של 50.5% באריזונה, אל מול 48.1% של טראמפ שצימצם את הפער ל-60 אלף קולות, אולם במחנה ביידן משוכנעים שאריזונה תישאר שלהם.

עידכון: בג'ורג'יה יש עוד 25,000 קולות שלא נספרו. טראמפ מוביל – הפער בינו לביידן עומד על 18,540.

באריזונה הפער לטובת ביידן הוא 68,000 קולות. יש עוד 430,000 קולות לספור – טראמפ צריך 60% מאותן קולות כדי לזכות. אם טראמפ יזכה בנבאדה או באריזונה: פנסילבניה היא זו שתכריע את הבחירות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *