הרבנית הצדקת מזל פינטו ע"ה

הלילה נפטרה הרבנית מרן מדלן מזל פינטו ע"ה, סבתו של רבי יאשיהו פינטו ואמו של הגאון רבי חיים פינטו, רבן של אשדוד וקרית מלאכי

אמה של מלכות: הבוקר הגיעה הבשורה המרה על פטירתה הרבנית הצדקת מרת מדלן מזל פינטו ע״ה, שהסתלקה לגנזי מרומים, והיא בת 88 בפטירתה.

את כל חייה נתנה במסירות נפש עילאית למען התורה, הזדככה בייסורים קשים ומרים, לאחרונה הייתה מאושפזת בית החולים שם הלכה  הבוקר לעולמה.

הרבנית מדלן מזל פינטו ע"ה, היא אשת הגאון הקדוש רבי משה אהרן פינטו זצ"ל, אמו של האדמו"ר רבי שמעון חיים פינטו רבה הראשי של אשדוד וקרית מלאכי, הרב יאשיהו פינטו שליט"א הוא נכד לרבנית הצדקנית.

הרבנית ע"ה נולדה במרוקו בכ"ח תמוז תר"צ, לאביה הצדיק רבי אהרן ז"ל ולאמה מרת שמחה מוחה ע"ה. כבר מקטנותה היא שמרת על ארשת צניעות ואצילות. חוט של חסד היה משוך על פניה. בהגיעה לפרקה נישאה לגאון הנודע רבי משה אהרן פינטו זצ"ל, יחד עמו הקימה בית נאמן בישראל, דורות ישרים ומבורכים, כאשר היא מסייעת לו בלימוד התורה בתורה הקדושה ובתורת הקבלה. הרבנית סייעה מאחורי הקלעים להקים את מוסדות החסד של שובה ישראל ובאצילותה הקדישה מזמנה לסייע למשפחות נזקקות.

מסע ההלוויה תצא בשעה 15:00 מבית העלמין באשדוד.

יושבים שבעה בבית הכנסת ישמח משה ברחוב ברנר ברובע ד' באשדוד

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *