הרבנית עדינה בר שלום: "זו מדינה לא דמוקרטית"

כלת פרס ישראל הרבנית עדינה בר שלום מתחה הבוקר ביקורת חריפה על החלטת בית המשפט לפגוע בציבור החרדי ולכפות עליו אירועים שלא בהפרדה

כלת פרס ישראל הרבנית עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, תקפה הבוקר (חמישי) בראיון לרשת ב' במילים חריפות את הפסיקה האוסרת קיום מופעים בהפרדה מגדרית.

"חשבתי שאני חיה במדינה לא דמוקרטית שבה בית המשפט קובע לי או לאישי להישאר בבית במופעים שמיועדים לציבור החרדי, משום שאישי לא יגיע למופע כזה, אם הוא לא בהפרדה", אמרה בר שלום.

"אני יכולה לבחור משום שבתוך עמי אני חיה ואני מגיעה לכל מופע, אבל יש עשרות אלפי גברים שימנע מהם להגיע למופעים כאלה ואותו דבר לעשרות אלפי נשים שימנע מהם להגיע למופעים כאלה", ציינה בר שלום.

לדבריה, "בכיכר רבין עושים מדי שנה עשרות ומאות מופעים מדי שנה וכשהיה מופע אחד של חב"ד היתה סערה, כן בהפרדה ולא בהפרדה. מאז ומתמיד הציבור החרדי מפריד בין גברים ונשים".

בר שלום הסבירה מדוע יש הבדל בין סוגיית המופעים לבין הפרדה מגדרית באוטובוסים, "אז אני כופה על מי שלא מקבל את ההפרדה. המרחב הציבורי צריך להישאר מעורב. צריך לשים את הקו מה זה נקרא מרחב ציבורי ומה זה נקרא מופעי תרבות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *