הרב ברלנד הבהיל את החסידים: "תתפללו שלא אסתלק עד פסח"

חרדה בקהילת שובו בנים: יומיים לאחר שהרב כתב להתפלל שלא יסתלק לפני פסח פורסמה הקלטה שהוא מבקש לומר 2000 פעם תיקון הכללי לבריאותו.

לפני יומיים כשחגגו להרב ברלנד את יום הולדתו ה81 הוא הפתיע את קהל מאמיניו כשכתב להם מכתב ובו הוא מבקש להתפלל עליו "שלא יסתלק לפני פסח".. מאז כבר יומיים שהרב אינו חש בטוב והיום אף פורסמה הקלטה ובו הרב נשמע בקול חלש מאד קורא לציבור להגיד עבורו 2000 תיקוני הכללי. בהקלטה אומר הרב כי "כבר יומיים שהוא לא מצליח לדבר ובקושי הצליח לומר קדיש וחזרת הש"ץ" ומבקש מהציבור "להתפלל שיחזור לו כח הדיבור שיוכל להשתתף בתפילות יחד עם כולם" כפי שהוא נוהג מידי יום וכן שיוכל מחר למסור את השיעור כללי הקבוע שהוא מוסר בספר קצות החושן מידי יום רביעי לכל בני הקהילה.

אנשי הקהילה אוהדיו ומעריציו מכל רחבי תבל נרתמו מיד וערכו עצרות תפילה בקבר רחל, במערת המכפלה ואף בקבר שמעון הצדיק בירושלים.

כעת פתחו שלוחה מיוחדת בקו המידע של הקהילה למי שרוצה להשתתף בתפילות ההמוניות ולהגיע תוך מספר שעות לאלפיים תיקוני הכללי כפי בקשת הרב.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מזל טוב לעם ישראל ,שיש משועמממים שכל יום יתפרעו ויפגינו ... לא כל כך חשוב על מה .. העיקר להשתולל ולחלל שם שמים ..לשרוף פחים לחסום צמתים לזרוק אבנים, לבזו ת רבנים, להרביץ לנשים .לקלל חיילים..העיקר להתולל [במקום ללכת לפסיכיאטר...]

    בקיצור סיקריק שר"י =איכס

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. מזל טוב! להנערה 'טל בת יפה' ששוחררה 10 ימים לפני המועד המתוכנן מהכלא הצבאי - מזל טוב! מזל טוב! מזל טוב! ושוחררה רק בגלל הפגנות אלימות שהסעיר בשבועות האחרונים את ירושלים עיה"ק ת"ו בהפגנות אלימות שלא היה מעולם, וזה התחיל אחרי שהקנאים הנחמדים, לוחמי מלחמת ד' צבקות, החליטו על יציאה יומיומית להפגנות וחסימות כבישים בבירה. מזל טוב!

    מזל טוב! להנערה 'טל בת יפה' ששוחררה 10 ימים לפני המועד המתוכנן מהכלא הצבאי – מזל טוב! מזל טוב! מזל טוב! ושוחררה רק בגלל הפגנות אלימות שהסעיר בשבועות האחרונים את ירושלים עיה"ק ת"ו בהפגנות אלימות שלא היה מעולם, וזה התחיל אחרי שהקנאים הנחמדים, לוחמי מלחמת ד' צבקות, החליטו על יציאה יומיומית להפגנות וחסימות כבישים בבירה. מזל טוב!

    ר פ ו א ה ש ל מ ה ה ר ב שליט"א |
    הגב