הרב דרוקמן: "אני ובני ביתי מתכוננים להצביע ליהדות התורה'"

. הרב דרוקמן מוסיף ומנמק את החלטתו "כך יוצא משכלול כל החישובים וההתלבטויות. אני כידוע מאד אוהב את אנשי עוצמה יהודית הצדיקים, אבל האמת אהובה מהכל – שאני מאד חושש שהנ"ל לא יעברו את אחוז החסימה. כבר "היינו בסרט הזה" 4 פעמים"

רבה של קריית מוצקין הרב דוד מאיר דרוקמן מצטרף לרבני הציונות הדתית ואומר כי "אני ובני ביתי מתכוננים אי"ה להצביע יהדות התורה". הרב דרוקמן מוסיף ומנמק את החלטתו "כך יוצא משכלול כל החישובים וההתלבטויות. אני כידוע מאד אוהב את אנשי עוצמה יהודית הצדיקים, אבל האמת אהובה מהכל – שאני מאד חושש שהנ"ל לא יעברו את אחוז החסימה. כבר "היינו בסרט הזה" 4 פעמים"

השבוע ח"כ יצחק פינדרוס מדגל התורה הכחיש בתוקף כי דגל התורה הצביעה אי פעם בעד מסירת שטחי ארץ ישראל.

"הבלוף הזה שדגל התורה אי פעם הצביעה בעד מסירת שטחי ארץ ישראל. אני כתושב העיר העתיקה וכתלמיד של הרב זילברמן עוקב אחר הנושא הזה מאז הקמתה של דגל התורה ומעולם זה לא היה. במבחן המעשי לא הצטרפו לאוסלו", אומר ח"כ פינדרוס

"גם בהוראת מרן הרב אלישיב ומרן הרב שטיינמן מעולם לא הצטרפו לאף יוזמה מדינית בעד מסירת חלקי ארץ ישראל. שמעתי אישית מהרב אלישיב לא פעם ולא פעמיים התנגדות נחרצת לעניין הזה ואין לי ספק שחב"ד צריכים להרגיש בבית במפלגה הכי חרדית שיש שזו יהדות התורה"

הגאון רבי גדליהו אקסלרוד מרבני חבד יצא אמש במכתב חסר תקדים: "אסור להצביע לעוצמה יהודית! המפלגה החרדית ביותר היא ג' שהתחייבה לשלמות ארץ ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *