הרב דרוקמן: על כל מפלגות הימין לרוץ יחד

"אני לא מדבר על אף אחד באופן אישי. אפשר להתפייס וכולם ילכו יחד ויעמדו על משמר ארץ ישראל", אמר הרב דרוקמן. "הבית לא נעול בפני בנט ושקד"

הרב חיים דרוקמן, מזקני רבני ציונות הדתית וממובילה דרכה, התייחס הבוקר להתפתחויות הפוליטיות בראיון לרשת ב', וקרא לריצה משותפת של כל מפלגות הימין בבחירות הקרובות.

"כל מפלגות הימין צריכות ללכת יחד כדי לעמוד על משמר ארץ ישראל. הארץ הזאת היא ארצנו – היא לא כיבוש. אי אפשר לסמוך על הליכוד שיעשה את העבודה לבד", אמר הרב דרוקמן.

"אני לא אומר איך ללכת יחד", ציין הרב, "אני לא מדבר על אף אחד באופן אישי. אפשר להתפייס וכולם ילכו יחד ויעמדו על משמר ארץ ישראל".

בעקבות פיטורי השרים בנט ושקד הביע הרב דרוקמן תמיכה גם בדרישת איחוד מפלגות הימין להחזיק באותם התיקים בתקופה שעד להקמת הממשלה הבאה.

"הציונות הדתית שהחזיקה בשני התיקים האלה בכנסת הקודמת, צריכה להמשיך להחזיק אותם", אמר הרב דרוקמן.

הרב דרוקמן אף דחה את ההצעה שנשמעה אתמול מפי גורמים בליכוד לפיה הרב פרץ יקבל את תיק החינוך אך ח"כ סמוטריץ' לא יקבל את המשפטים, ואמר "אין לה טעם ואין לה ריח. זה ביזיון".

בראיון ל'ישראל היום' הוסיף הרב דרוקמן: "הבית היהודי לא סגור בפני שקד ובנט. אני בעד איחוד כל מפלגות הימין. אבל צריך לשבת ולהחליט באילו פרטים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *