הרב מאזוז על אלי ישי: "עושה כל דבר על דעתי"

על רקע המגעים הקדחתניים להחזיר את אלי ישי לחיים הפוליטיים, מספר תלמידים עלו למעונו של הגר"מ מאזוז בכדי לשאול אותו האם הרב מודע לכל המהלכים הפוליטיים האחרונים שנעשים להביא לחזרתו לחיים הפוליטיים. האזינו

על רקע הפרסומים כי ראש הממשלה בנימין מתכוון לשריין את אלי ישי בליכוד, והמגעים מול מספר מפלגות למיזוג בבחירות הקרובות עלו מספר תלמידים למעונו של הגר"מ מאזוז בכדי לשאול אותו האם הוא תומך במהלכים הפוליטיים האחרונים שנעשים להביא לחזרתו לחיים הפוליטיים.
הגר"מ מאזוז השיב מניה וביה: "אלי ישי מתייעץ איתי בכל דבר, אלי ישי עושה כל דבר על דעתי. ואני מברך את אלי ישי שיצליח למען ארץ ישראל ותורת ישראל וירבה אהבת חינם".

הערב חשף ספי עובדיה ב׳ערוץ 13׳ כי ראש הממשלה פועל לקדם את אלי ישי בליכוד, לאחר שנכשל במו״מ עם ׳הבית היהודי׳ ו׳האיחוד הלאומי׳, רה״מ נתניהו שוקל להעניק לו את אחד השריונים בליכוד. ביחד מתלבטים הא לקבל את הצעה בשל עמדתו של מרן ראש הישיבה הרב מאזוז נגד חבירה למפלגה שדוגלת בחילול השבת. אולם ההחלטה הסופית טרם נפלה. כמו כן, ישי עשוי לחבור לעוצמה יהודית ביחד עם צירוף של דמות פוליטית נוספת .

מצד אחד נתניהו חושש כי דרעי יטיל ווטו, כן חושש נתניהו כי ישי מבריח קולות לליכוד בגלל האמירות של ישי לגבי קהילת התועבה.
באם ישי ישוריין בליכוד הוא יקבל גם תפקיד שר.

ב'ערוץ 20' פורסם כי נתניהו ביקש אתמול לארגן פגישה משולשת – פרץ, סמוטריץ' ואלי ישי. המטרה: לצרף את ישי לרשימת הימין. פרץ וסמוטריץ' סירבו. ביקש נתניהו פגישה בלי אלי ישי, רק איתם. גם לזה סירבו. מאחורי הקלעים פעל נתניהו לקדם את ישי – והרים טלפונים לגורמים ימין בניסיון שישלבו אותו במקום ריאלי – אך המגעים לא צלחו, לאחר שבבית היהודי הציעו לישי את המקום ה-8 והלא ריאלי.

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שס מזכירה לי יותר את הנאצים המפלגה החולת נפש הזאת מחפשת רק כסף וכבוד, שום שלום, שום אמת... הם ניראה לי שונאים בכלל את בורא עולם ורוכבים עליו בכדי לרדות במצביעים התמימים שלהם... וברוך השם מקווה שהמפלגה הרעה הזאת שס תיפול מכל המדרגות שלה.... זבל מוסרי, זבל יהדותי, שדים ורעים.... שילכו לכל הרוחות

    שס מזכירה לי יותר את הנאצים
    המפלגה החולת נפש הזאת מחפשת רק כסף וכבוד, שום שלום, שום אמת… הם ניראה לי שונאים בכלל את בורא עולם ורוכבים עליו בכדי לרדות במצביעים התמימים שלהם… וברוך השם מקווה שהמפלגה הרעה הזאת שס תיפול מכל המדרגות שלה…. זבל מוסרי, זבל יהדותי, שדים ורעים…. שילכו לכל הרוחות

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. נבחר בכל רשימה שאלי ישי יהיה בה!!!

    ואם זה הליכוד אז הרווחנו 2 ציפורים גם ביבי והעיקר אלי ישי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. "ביחד מתלבטים הא לקבל את הצעה בשל עמדתו של מרן ראש הישיבה הרב מאזוז נגד חבירה למפלגה שדוגלת בחילול השבת." כלומר, אלי ישי מתלבט האם לשמוע לרב מזוז או שהכסא יותר חשוב..

    אלי ישי, די! פילגת אותנו פעם אחת, זהו, שב תלמד בכולל, זה יביא הרבה יותר תועלת.

    מאיר |
    הגב
  4. אשריך רבי אליהו נאמנם של גדולי ישראל האמיתיים

    רק יחד

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. מורינו ורבינו הגאון הגדול הרב מאיר מאזוז

    ונאמן ביתו אלי ישי היקר שיצליח בכל אשר יפנה

    ספרדי |
    הגב