הרב רפי פרץ: "גם אם יהיה איחוד בימין – אני אעמוד בראשו"

יו"ר הבית היהודי התנער הבוקר בראיון לרשת ב' מהמתקפה של מוטי יוגב על נפתלי בנט. "אנחנו מתכוונים למצוא את הדרכים לחבר את כל הימין ביחד", הצהיר

מבקש את המקום הראשון: שר החינוך הנכנס הרב רפי פרץ (הבית היהודי) מתעקש לעמוד בראש איחוד מפלגות הימין גם לאחר שיצורפו אליו מפלגות נוספות מהמחנה הלאומי.

בראיון הבוקר ל"קלמן ליברמן" ברשת ב' אמר פרץ כי "יפעל לאחדות הימין בבחירות לכנסת ה-22, אך כל מי שיצטרף – יהיה חייב להיות אחריו ברשימה".

הרב פרץ התנער בראיון גם מההשתלחות של ח"כ מוטי יוגב בנפתלי בנט, שר החינוך לשעבר. "מתנגד לשיח כזה, אנחנו צריכים לדבר בשפה מכבדת. לא לדבר לגופו של אדם אלא לגופו של עניין. לנפתלי יש הרבה זכויות בציונות הדתית, עשה פעולות מאוד מבורכות.

"הוא גם עזב אותה בנקודה לא פשוטה בדרך אבל פנינו קדימה, אדם ניזון על פי רובו ואנחנו בהחלט מתכוונים למצוא את הדרכים לחבר את כל הימין ביחד", אמר פרץ

על מינויו לשר החינוך ועל מינויו של בצלאל סמוטריץ' לשר התחבורה אמר הרב פרץ כי "יש כאן הצהרת כוונות מאוד ברורה: אנחנו ברוך ה' בקשר קרוב מאוד עם נתניהו ואנחנו שמחים להעמקת הקשר הזה. אנחנו רוצים להתהלך ביחד, לפני ואחרי הבחירות. אני משדר כאן קריאת כיוון להמשך הדרך".

על הכניסה למשרד החינוך אמר פרץ: "אני מחנך כבר עשרות שנים, גם במערכות הצבאיות וגם באזרחיות, ורוצה להמשיך את הדרך הזאת".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *