הרופאה הבכירה גילתה את התרמית: "המספר של החולים הקשים בישראל נמוך באופן דרמטי"

פרופסור עידית מטות, מנהלת מערך ההרדמה בבית החולים איכילוב, גילתה כי המספר האמיתי של החולים קשה – נמוך משמעותית מזה שמפורסם

בעוד ראש הממשלה וראשי משרד הבריאות מפחידים את הציבור בישראל וזורעים  בהלה ותרחישי אימים על  מאות חולים קשים, כעת מתברר כי המספרים מעוותים במכוון  על ידי ארגון הבריאות העולמי.

פרופסור עידית מטות, מנהלת מערך ההרדמה בבית החולים איכילוב, גילתה כי המספר האמיתי של החולים קשה – נמוך משמעותית מזה שמפורסם – וזאת בשל דרישה של ארגון הבריאות העולמי להנמכת הרף להגדרת חולה כקשה.

"בעוד שבגל הראשון חולים קשים נספרו ככאלה רק אם הם נזקקים לאמצעי עזר כלשהו נוסף על מסכת חמצן כדי לנשום", נימקה פרופסור מטות. "עכשיו ארגון הבריאות העולמי הודיע שיש לספור כחולים קשים גם את אלו שאינם עונים על אותם הקריטריונים אבל רמת החמצן שלהם בדם – היא מתחת לשיעור מסוים".

מטות סבורה כי המספר של החולים הקשים בישראל נמוך באופן דרמטי מזה שמפורסם על ידי משרד הבריאות.  להערכתה, 40% מהחולים שמוגדרים כעת קשה הם כאלה שהרופאים בבתי החולים אינם מתייחסים אליהם כחולים קשים.

נכון להיום ישנם בישראל 89 חולים שמוגדרים קשים – 36 מהם מונשמים.

א"כ, למי יש אינטרס להעצים את מספרי החולים הקשים בישראל ובעולם? בישראל, זה בטוח לגורמים פוליטיים שיכולים להמשיך לשלוט בציבור כאוות נפשם ולחלק הוראות לנתיני המדינה ולחלק רבות קנסות.

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חסר הנתון איזה אחוז מהחולים קשה הופכים לחולים מונשמים

    כמה מהחולים קשה הופכים למונשמים. ואילו נזקים נשארים לחולים קשה שאינם מונשמים.וכמה מהקשה נפטרים.
    כלומר חסרים הרבה נתונים על מנת לצאת בהצהרה וכותרת גורפת.

    אלה |
    הגב
  2. מאיזו סיבה

    למה שראש ממשלה יפחיד את העם ,למה שירצה להרוס עסקים ולהחריב את הכלכלה ? מה ראשי מדינות עשו יד אחת לזרוע פחד והרס ?? המ החרטא הזאת שכל אחד מרשה לעצמו להיות דובר ? כניראה שזה מתאים לאופי של יהודי ,כל אחד שופט ,כל אחד רמטכ"ל…..

    בר דעת |
    הגב
  3. חמור האיום ממשרד הבריאות מהאיום של הוירוס

    משרד הבריאות חולה קשה. מי שעמד בראש אגף בריאות הציבור, צמד גרוטאת סדצקי והמנצח בר סימן טוב גרמו נזק למדינת ישראל שעשרות אלפי צחי הנגבים, בנימין נתניהו ודומיהם לא יוכלו לתקן גם בעוד 50 שנה. ימשיכו אנשי הביובים של ביבי לתמוך בארכי מחבל אך השעון מתקתק לאחור את הנעשה אין להשיב ואת הדין הוא יתן בבא היום. לא בית המשפט יחרוץ את דינו אלא הציבור הנזעם.

    אורי גרוס |
    הגב
  4. אלמונית

    טוב שמאירים את עינינו. די לשקרים ילהפחדות.מספיק!,

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. אל תתני לעובדות לבלבל אותך

    שמונה נפטרים ביממה. לא מספיק?

    משה |
    הגב