"הרחיבו את פעילות אגד להר הזיתים"

מועצת בתי העלמין בירושלים לחברת 'אגד': להרחיב את הפעילות הקו להר הזיתים מהשכונות החרדיות

ההצלחה של הקו הישיר להר הזיתים, הביאה את מועצת בתי העלמין בירושלים, לפנות לחברת 'אגד' על מנת שזו תפעל להרחיב את פעילות הקו מהשכונות החרדיות.

מזה מספר חודשים פועל בהצלחה קו '84' מתחנת גבעת התחמושת להר הזיתים. הפעלת הקו היא חלק משורה ארוכה של צעדים שביצעה מועצת בתי העלמין בשנים האחרונות בהר הזיתים, שהגבירו את תחושת הביטחון והגדילו את הנוכחות היהודית בהר. מהלכים אלו הביאו להיעלמותם המחולטת של תופעת הוונדליזם וניתוץ המצבות וניסיונות פגיעה ביהודים העולים להר. כיום העולים נהנים מביטחון מוחלט וחוזים מקרוב בשינוי שחל בעלייה להר.

פעילות הקו מסייעת למשפחות אשר יקיריהם קבורים בהר הזיתים וליהודים המבקשים להתפלל על קברות הצדיקים הטמונים בהר, לעשות זאת בצורה בטוחה וקלה. בחודשים מאז החל הקו לפעול עשו את דרכם אלפי יהודים דרך הקו להר הזיתים. במועצת בתי העלמין מבקשים להרחיב את המעגל העולים להר, באמצעות הרחבת הפעילות של הקו לשכונות החרדיות בירושלים.
במכתב ששיגר מנכ"ל מועצת בתי העלמין בירושלים הרב הלל הורוביץ לחברת 'אגד' נכתב בין היתר: "אני פונה בשם מועצת בתי העלמין בירושלים ובשם תושבי ירושלים אליכם חברת 'אגד',
שתפעלו להרחבת המסלול של הקו, כך שיפעל גם מהשכונות החרדיות בירושלים. אני סמוך ובטוח שכשם ששיתפתם פעולה באופן יוצא מן הכלל בהשקת הקו, כך תסייעו לתושבי ירושלים לממש את רצונם לעלות ולהתפלל בהר הזיתים, בכך שתרחיבו את המסלול של הקו".

במועצת בתי העלמין הביעו תקווה כי חברת 'אגד' שהוכיחה שיתוף פעולה פורה בשלב הקמת הקו, תוכיח גם להבא שהיא עומדת לימין העולים להר הזיתים ותפעל לאישור הרחבת פעילות הקו בהקדם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *