הרכבת הגיעה לפתח תקוה

באירוע מיוחד נערכה חנוכת דרכי הגישה לתחנת הרכבת סגולה בהשתתפות ראש העיר רמי גרינברג, והשר לביטחון פנים ולנושאים אסטרטגיים והסברה, גלעד ארדן. האירוע נערך במעמד נציגי רכבת ישראל, אינג׳ איגור רבינוב מנהל אגף דרכים במינהל הנדסה וכן בהשתתפות תושבים שבאו להוקיר תודה על פתיחת דרכי הגישה לתחנת הרכבת.

מדובר בתחנת רכבת אשר בקרבתה חונים כ-3000 רכבים מידי יום ואלפים מגיעים אליה. כזכור, במתחם פעל בעבר מרכז מסחרי, כאשר גם המתחם וגם דרכי הגישה לרכבת הוקמו לפני שנים בניגוד לשימושים המותרים בקרקע. בית המשפט פסק בעקבות כך כי אין להפעיל יותר את המרכז המסחרי והוציא צו הריסה למקום.
כך ביוני האחרון, סגרו בעלי הקרקע את דרכי הגישה לבאים לרכבת, מה שהפך עבור משתמשי הרכבת למצוקה של ממש. לקוחות הרכבת נאלצו בעקבות כך ללכת כ-15 דקות בדרך משובשת ולא סדירה על מנת להגיע לתחנה. כמו כן, לא היה ניתן לחנות במקום.

עם סגירת הצירים, ראש העיר רמי גרינברג קיבל החלטה להקים דרכי גישה חלופיים וכן להקים חניון עירוני זמני שיאפשר לתושבים לחנות בסמוך לתחנה. בתוך כך ראש העיר יצר קשר עם בעלי הקרקע והגיע איתם להסדר בנושא. יש לציין כי רכבת ישראל בנתה תכנית להקמת דרכי גישה שהייתה אמורה להימשך כ-5 שנים ואילו ראש העיר פתר את הנושא בתוך חודשים ספורים.

בחנוכת דרכי הגישה לתחנת הרכבת סגולה, נחשפו הנוכחים גם לתחנת האוטובוס החדשה שהוקמה בקרבת המקום, לתאורה הסולרית ועוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *