הרמטכ"ל הגיע לבני ברק: "השת"פ עם צה"ל מרגש ומעורר גאווה"

רב אלוף אביב כוכבי סייר רגלית ברחבי העיר החרדית והודה למאות החיילים, הרמטכ"ל הודה בפני ראש העירייה כי השת"פ של התושבים עם החיילים מרגש ומעורר גאווה

היום ביקר ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי בעיר בני ברק, בליווי מפקד פיקוד העורף, אלוף תמיר ידעי ואלוף במילואים רוני נומה.
במהלך הביקור, נפגש ראש המטה הכללי עם ראש עיריית בני ברק, מר אברהם רובינשטיין וקיבל סקירה על העיר ועל העשייה הרבה בה.

לאחר הסקירה סייר הרמטכ״ל רגלית ברחבי העיר, במהלך הסיור פגש מתנדבים רבים הפועלים בעיר והודה להם על עשייתם הברוכה. בנוסף, במהלך הסיור פגש הרמטכ״ל תושבים חרדים רבים אשר הודו והוקירו תודה על הירתמות צה״ל וחייליו לסיוע לתושבי העיר בימים אלה, התושבים בירכו את הרמטכ״ל ואיחלו חג שמח ובריאות לחיילי צה״ל.

בסיום הביקור ראש עיריית בני-ברק העניק לרמטכ״ל ספר תנ״ך ובו הקדשה עם שמו כהוקרה והערכה של העיר על סיועם והירתמותם של חיילי צה״ל לתושבי העיר.

במהלך הביקור אמר הרמטכ״ל לתושבים שפגש:״צה״ל נמצא בכל מקום שצריך. זה (בני ברק) מקום שצריך ואפשר. אני אומר בנוכחות ראש העיר, יש כאן שיתוף פעולה מעולה עם העירייה ועד האזרחים שממלאים אחר ההוראות. יש פה הירתמות של הצבא, זה אירוע שלא רק מעורר גאווה הוא גם מרגש מאוד".

הרמטכ"ל הוסיף "אנחנו נמשיך להיות צה״ל בכל מקום שרק אפשר. אגיד חג שמח ומבקש לנצל את ההזדמנות להגיד – הרבה הערכה לכל חיילי צה״ל, מאות חיילים שפרוסים פה בעיר, ולמשפחותיהם״.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הרב בן ציון יעקב הלוי ואזנר אב"ד בד"ץ ובית הוראה "שבט הלוי" רמת בית שמש * לזיכוי הרבים מצוה גדולה וזכות גדול

    .
    הרב בן ציון יעקב הלוי ואזנר
    אב"ד בד"ץ ובית הוראה "שבט הלוי"
    רמת בית שמש

    ערב פסח תש"פ
    פניה ובקשה לראשי העם שיחיו ה' עליהם

    הנני בזה להיות שליח ופה לאחב"י בשעה קשה זו בו אנו נמצאים, והוא שחובה מוטלת עלינו, להתאחד ולפנות לכל ראשי העם ומנהיגי ישראל, בראשם הרבנים, אדמורי"ם, ראשי הישיבות, ראשי ערים, וחברי כנסת החרדים והדתיים, שהם וכל מי שהיכולת בידו, יפנו מידית לראש הממשלה מר נתניהו, ולשר הבריאות הרב יעקב ליצמן ושאר שרי וחברי הכנסת, ולאנ"ש העסקנים היקרים שיחיו, להעמידם על ההפליה הגלויה והכפויה הנעשית בנו זה כשבועיים באופן דרסטי, בזה שאסרו עלינו כל סוגי התפלות בציבור, וכל זה בכח הזרוע, ואיומים, עד שאנשים יקרים הושלכו לכלא, פתחי בתי כנסת הולחמו, וחויבו בקנסות גבוהים, דבר שלא נעשה מעולם כמוהו.

    כאן אנו תמהים ושואלים למה נגרע בתפלתינו אל בורא העולם, למה אנו שונים – מפועלים היוצאים לעבודות במשרדים ובתי חרושת למיניהם, למה אתם מפלים אותנו לרעה מלקוחות העורכים קניות בחנויות – ובסופרים – במשרדים – ובבנקים, שם מרשים אף לציבור גדול לעמוד בתור בתנאים מסויימים – והיינו אף באולמות מקורות, ואילו אנחנו נפלינו, ולא ניתן לנו רשות להתפלל בציבור, לפחות תחת כיפת השמים, במדרכות, וחצירות בתי הכנסת.

    ובפרט בימי "חודש – אביב" אלו, שאין לנו ימים בעלי מזג אויר בריא ומרגיע כבחודש זה, בו הוציאנו הקב"ה ממצרים מטעם זה בחודש זה, וכדברי המדרש ורש"י (סוף פ' בא), והיה אם ידרשו מאתנו להתפלל בתנאים מסויימים, רק…
    א) בחצירות,
    ב) בהפרדה,
    ג) במסכה,
    ד) בכפפות
    ה) שטיפת הידיים וכדו',
    בבקשה לכל ההגבלות אנו מוכנים, רק אל תפריעו את העם ממעשיו – מעשי שמים, הלא המה תפלות הציבור, שסוף כל אלו יועילו לכולם, כי אין לנו דבר המועיל לבטל גזירות רעות כתפילות וזעקות הציבור, שאלו יביאו לנו אורך ימים, כהבטחת דוד המלך ע"ה, שתולים בבית ה' – בחצרות אלקינו יפריחו – "עוד ינובון בשיבה דשנים ורעננים יהיו".

    אנו חוזרים ופונים בבקשה היוצאת מלבינו, אנא אל תפריזו, הפסיקו מידית לזלזל בנו בענין הנוגע לנפשינו, למה נגרע בארצינו – מגזירות פרעה במצרים, בדבר שאפילו הוא התחשב בו, כאשר אמר למשה (פ' בא י' יא), לא כן "לכו נא הגברים ועבדו את ה' – כי אותה אתם מבקשים", ולבסוף התיר לשלב גם את הנערים.

    אין לנו אלא להתאחד ולהתלכד בלי שום היסוסים וחשבונות, תמים תהיה עם ה' אלקיך, ומובטחים אנו במאחז"ל וברכתיך בכל אשר תעשה, אם תעשה "וברכתיך", בזכות ההתאחדות וההתחשבות איש עם רעהו בלי חשבונות תבוא הישועה והרפואה על כולם, לא מצא הקב"ה כלי מחזיק ברכה אלא השלום, ה' הטוב ישים עלינו ועל כל עמו ישראל ברכה ושלום, ומי שאמר לעולמו די – יאמר לצרותינו ומגפתינו די, החולים יתרפאו במהרה, והמתים יקימו ונפגשם בשערי העזרה בשמחת בנין ציון וירושלים כאשר נאכל שם מן הזבחים ומן הפסחים בב"א.

    וע"ז באעה"ח בן ציון י. הלוי בלא"א מו"ר הגר"ש ואזנר בעל "שבט הלוי" זצ"ל

    לזיכוי הרבים מצוה גדולה וזכות גדול

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב