הרף החדש של נתניהו לסגר על ישראל

נתניהו התייחס לקשר שלו עם הממונה על הקורונה. "העבודה עם פרופסור גמזו היא טובה, הדבר המרכזי שגמזו אמר זה שצריך להמתין עד שיש אינדיקטור יסודי לפני שמפעילים סגר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר היום בצהרה לתקשורת שלא יוטל סגר כללי לפני שנגיע ל-700-800 חולים קשים.

נתניהו התייחס לקשר שלו עם הממונה על הקורונה. "העבודה עם פרופסור גמזו היא טובה, הדבר המרכזי שגמזו אמר זה שצריך להמתין עד שיש אינדיקטור יסודי לפני שמפעילים סגר", אמר. "הדבר הזה הוא דבר שצריך לשקול אותו ברצינות. מה רמת התחלואה שבה אתה עובר שלב? מדובר על 700-800 חולים קשים ואנחנו פחות או יותר חצי מזה כרגע".

נתניהו התייחס לרמיזות של גמזו שיתפטר: "אף אחד לא צריך להתפטר. נתתי גיבוי למדיניות של גמזו. אני עובד בשיתוף פעולה וטבעי שיהיו חילוקי דעות פה ושם. עד היום פעלנו כפי שצריך ולא היה ניגוד בינינו, אני מוצא אותו קשוב לעמדות אחרות. אנחנו דנים ומקבלים את ההחלטות. כל יום אני מדבר איתו חצי שעה-שעה, ויש רק מתח טבעי, גם לגבי השאלה על הערים האדומות".

הוא הרחיב בנאומו לנחיתה ההיסטורית באיחוד האמירויות. "זהו יום היסטורי, יום של ניצחון דוקטרינת שלום תמורת שלום. שוחחתי היום עם חברי המשלחת לאבו דאבי, בהנחייתי ראש המשלחת מאיר בן שבת הזמין את המשלחת שלאיחוד האמירויות לישראל. נקבל אותם עם שטיח אדום כמו שהם קיבלו אותנו", אמר נתניהו. "ראיתי את מטוס אל על טס מעל סעודיה ונוחת באבו דאבי באור יום, ראיתי את בדגלים שלנו מונפים ואני התרגשתי והרגשתי גאווה אדירה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *