השבוע הנשי שהיה: נשות העסקים החרדיות והידועניות בכנס הייטק

נשות העסקים החרדיות, הלהקה המרגשת שזכתה בפרס, ערב למען נשים חרדיות מוכות ומה חיפשה מנכ"לית פייסבוק בכנס נשים חרדיות? סמדר בן טוב מסכמת את השבוע – הנשי – שהיה

הופעה // אמש בבנייני האומה בירושלים חגגו את פתיחת כנס ירושלים ה-16 של קבוצת בשבע. במקום הוענק פרס ירושלים לשנת 2019, לרשימה המורכבת משורה של אישים וגופים שנמצאו ראויים להוקרה, בשל תרומתם המשמעותית לעם ישראל, בפעילות ציבורית לאורך השנים. פרס ירושלים למסירות למען אנשים עם מוגבלויות הוענק הפעם ל'שלוה' על פועלם למען ילדים עם מוגבלויות והענקת טיפולים מגוונים, תוך כדי מתן אפשרות לבני משפחותיהם לנהל אורח חיים סדיר. על פיתוח תוכניות חדשניות לכלל האוכלוסייה העוסקת בחינוך המיוחד.  כזכור, להקת שלוה עזבה את האירוויזיון לטובת שמירת שבת קודש. היה מרגש לראות אותם על הבמה ולדעת שהם שרו כל כך מיוחד ויפה ויכלו להיות באירוויזיון השנה בישראל. בערב המיוחד הזה קיבל גם הזמר שולי רנד פרס ירושלים לתרבות ואומנות יהודית.

פרס ירושלים הוענק ללהקת שלוה // צילום: ישראל ברדוגו

הזוכה // במפגש עסקי יוקרתי שיזמה והפיקה מחלקת האירועים מבית עיתון 'משפחה', אירוע שנועד להעניק לאישה החרדית, הוענקו כלים מקצועיים לקידום ופיתוח לצד חווית פנאי מרתקת ומעצימה. גולת הכותרת של הערב, הייתה בגמר מרגש לתחרות 'העסק המצטיין' לשנת 2019.

אל הגמר עלו עשר עסקים שנבחרו בקפידה, וענו על פרמטרים בתחום המיתוג והמותג העסקי, נבחרו על ידי קהל של עשרות אלפי קוראות על ידי הצבעות טלפוניות. שלושת הזוכות בגמר הן:  ליקי קיבליץ – מקום ראשון. ליאורה אושרי דרמה קליניק – מקום שני, והגב' רוחי הורוביץ רייצ'ל אייטש – מקום שלישי.  

רייצ'ל הורוביץ מקבלת את הפרס // צילום: עזרא טרבלסי

 

מפגש // השבוע נערך מפגש נשות עסקים ויזמיות חרדיות יחד עם ארגון קמאטק במתחם אמרפסנד בבני ברק, מתחם שמיועד להייטקיסטים חרדים, או לכל יזם ובעל עסק שרוצה להשכיר מקום ולעשות שיתופי פעולה עם הסביבה שבה הוא נמצא.

בערב דיברו בין השאר: עדי סופר תאני  – מנכ"לית פייסבוק ישראל, ויסמין לוקץ', מנכל"ית אייקון מהסיליקון ואלי. היה זה מפגש על ההשראה של בניית קריירה ושילוב בין עסקים לבית. בין הנשים שהגיעו לאירוע היו ציפי רוטלוי מעיתון יתד נאמן, נעמה עידן, גילי לווינשטיין, ננה הלפרין, חני דובקין ועוד הייטקיסטיות.

ננה הלפרין, גילי לוינשטיין, חני דובקין ועדי סופר-תאני

 

עדי סופר – תאני מנכל"ית פייסבוק ישראל ויסמין לוקץ' מנכל"ית אייקון מהסליקון ואלי

 

מסיבת ראש חודש אדר // לכבוד ראש חודש אדר החליטה יעל גולדברג, הבעלים של גולד נכסים מירושלים, להפיק מסיבת נשים ייחודית שכל הכנסותיה יועברו לרווחת הנשים והילדים השוהים במקלטי בת מלך.

להפקת האירוע המיוחד נרתמו מיד הדיג'יי חפצי מאך, והצלמת אביגיל פיפרנו באר. האירוע התקיים במינהל הקהילתי בקטמון הישנה בירושלים ואליו הגיעו מאות נשים, שבאו לשמוח ולבלות ועל הדרך להעניק תרומה משמעותית לעמותת בת מלך.

יעל גולד מארגנת ערב לטובת נשות בת מלך והדיג'יי חפצי מאך

רץ ברשת / מירית הררי, רעייתו של דידי הררי, גילתה כי חלתה בסרטן הלבלב בספטמבר. היא החלה בקבלת טיפולים למחלה ושיתפה בעמוד הפייסבוק של בית החולים איכילוב את ההתמודדות, הלבטים, והשינוי בחיים שמחלת הסרטן הביאה לחייה. 

מירית החליטה לחיות את הרגע, ונותנת השראה לאחרים: "כשבן אדם מוכן למות הוא משתחרר. אל תחכו למכה כדי להתעורר ובעיקר גם אם חליתם – אל תחנקו מבפנים. ההסתרה הזו רק מוסיפה כאב וצער. תחיו באותנטיות, תפסיקו עם הזיוף, אל תכעסו מידי, תנהלו אורח חיים שפוי, תישנו טוב, תאכלו בריא ואם אתם בני משפחה או חברים של חולים אז בלי פרצוף עצוב או דמעות מולנו כי זה רק פוגע בנו עוד יותר. ולעצמי אני מאחלת שאמשיך להיות חזקה ולהישאר עוד קצת בעולם הזה כי למרות הכול, עוד מוקדם לי מידי כדי כבר ללכת".

מירית הררי

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *