השוטרים נדהמו: נהגת חרדית החביאה ילדים מתחת לסדין

תיעוד: המשטרה עיכבה נהגת עם 8 ילדים ברכב פרטי כששנים מהם ישובים בתא המטען וחמישה במושב האחורי

בפעילות האכיפה של משטרת ישראל כנגד עבירות מסכנות חיים, לא פעם מופתעים השוטרים אשר נתקלים בהורים הנוהגים בחוסר אחריות ומושיבים את ילדיהם ללא התקני ריסון ומושבי בטיחות ברכב ובכך מסכנים את חייהם באופן ממשי, מחקרים מראים כי מושבי הבטיחות וחגירת חגורות בטיחות מצילים חיים בזמן תאונה חלילה.שוטרי משטרת ישראל עושים מאמצים רבים לאתר נהגים אלה העוברים על החוק, במטרה להוקיע התנהגות רשלנית ולהגביר את המודעות והחשיבות לנושא התקני הריסון ונהיגה בטוחה.

במהלך פעילות אכיפה בצפת, הבחין שוטר ברכב סטיישן פרטי במהלך נסיעתו שהשמשה האחורית וחלונות הרכב האחוריים מכוסים בסדין.השוטר עצר את כלי הרכב לבדיקה והופתע כשהבחין שבתא המטען ישובות שתי בנות(4,6)עוד הבחין השוטר שבמושב האחורי ברכב ישובים 5 ילדים כשפעוטה בת 5 חודשים ישובה על רגליה של אחותה בת ה-13.

בבדיקה נמצא כי הנהגת (אמא של הילדים) מובילה 8 ילדים בתוך רכב המאפשר הסעת 5 נוסעים בלבד כשהצעירה מבניהם פעוטה בת 5 חודשים שאינה רתומה לכיסא בטיחות(בוסטר). הילדים שישבו בתא המטען ובמושב האחורי רובם לא היו חגורים ולא ישבו בכיסאות בטיחות התואמים לגילם ובכך הם היו חשופים לפגיעה קשה חלילה בזמן חירום או תאונה.

השוטר שהסביר לנהגת(38 ירושלים) את מהות העבירה והסיכון שבהובלת יקיריה באופן שכזה, רשם לנהגת הזמנה לדין בגין נהיגה בקלות ראש ובמקביל ביקש לוודא שאת המשך הנסיעה האם תבצע עפ"י החוק ולמקום הוזמנה מונית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *