השִׁידֶך שמסקרן את הברנז'ה • בקליינע

שיינין והטשולנט הרותח במירון, לב לבייב נצפה במפתיע בציבור, פריד ושוואקי מחלטרים במוסקבה, ישראל כהן מתמנה לדובר, 'ידיעות' שוב מתבלבל בתמונות החרדים, ומה קשור דדי גראוכר למערבון הוליוודי? כל הידיעות הקטנות של השבוע

"יהיו בחירות, או שביבי ירכיב קואליצית 60?", כך שאלו עשרות מתפללים מודאגים בירכתי בית הכנסת השכונתי באזור מגוריו של בקליינע. אל הויכוח הצטרף גם עורך דין מפולפל שהביא חוות דעת משפטית כי נתניהו לא יוכל להרכיב קואליציה עם 60 ח"כים. בקליינע, שכבר סובל מנדודי שינה בעקבות החשש מקיצוץ קצבאות הילדים, הרים טלפון ל"בכיר" בלשכת ראש הממשלה שכבר מצוי בקשר תמידי עם כותב המדור מזה עשור שנים.

שלום.

הבכיר: שבוע טוב.

בקליינע: בחירות או ממשלת צרה?

הבכיר: "ליברמן יתקפל, הוא לא ייכנס להרפתקה מיותרת שיכולה לסיים לו את הקריירה הפוליטית".

בקליינע: דווקא אני חושב שהוא יגרור אותנו לבחירות, הוא טיפס מידי גבוה על העץ.

הבכיר: "נסגור על קפה ומאפה".

בקליינע: סגור.

בקליינע אף עקב בסוף השבוע שעות נוספות אחר מעמדי ההדלקה של האדמו"רים והרבנים באמצעות השידורים החיים, והאזין בשקיקה לשידורים החיים בקול ברמה, שהקימו אולפן מאובזר על ההר, שם חילקו אלפי פרסים לעוברים ולשבים.

> גדליה שיינין, אחיו של הגבאי המיתולגי של איצקוביץ יצחק שיינין, נצפה במירון שקוע בסיר הצ'ולנט המבעבע, ופחות נשמע לאזהרות שנרשמו על הקרטון. בחום הזה, בקליינע מוותר.

> לירן חולצה אפורה תמיד יודע להגיע מאחורה ולהידחף לשידור החי. גם במירון הוא נצפה מאחורי צבי טסלר מערוץ 20.

> דקות לפני ההדלקה, נצפה רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ עם מנחם שפירא סגר"ע ב"ב והרל"ש אליהו ארנד במירון.

> ובשישי, כבר הספיק הרב רבינוביץ לערוך חופה וקידושין בצהרי היום:

> בהדלקה המרכזיית של באיאן נצפה סגר"ע בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפאלית מנחם שפירא כשהוא מפזז ומרקד לכבוד התנא הקדוש.


> איש התקשורת החרדי מני גירא שוורץ נצפה בליל ל"ג בעומר יחד עם גרשי קלצקין דואגים למוזיקה והגברה לכבוד הילולת התנא, במנגל שנערך ע"י "קהילת רווזנווסר" בשכונת רמות בירושלים.

> תושבי ירושלים קמו ביום שישי האחרון להפתעה, כאשר התברר להם שיש שינוי השם בעיתון 'ידיעות ירושלים'. בכתבה שהתפרסמה בעיתון, נכתב על סגן ראש העיר ירושלים צביקה כהן, כי הוא ישראל קלרמן, ואילו על ישראל קלרמן נכתב שהוא צביקה כהן. אולי יש עוד סיכוי לאחדות חרדית שאנחנו לא יודעים?


> ובמעבר חד לעיר התורה והחסידות בני ברק: ברכות לפרשן קול ברמה ישראל כהן לרגל המינוי לממלא מקום דובר עיריית בני ברק. אפילו קבוצת 'יפעת תקשורת' פרגנו ובהודעה שהוציאו בסופ"ש אף פרסמו את המינוי החדש:


> ומבני ברק לאלעד: לאחר שהעיר אלעד סיפקה לנו במערכת הבחירות האחרונה איו ספור כותרות ולא תמיד חיוביות על המלחמות בין ראשי המפלגות העיר אלעד, השבוע היא ידעה רגעי שלום ואחדות. ראשי המפלגות, ובראשם ראש העיר ישראל פרוש יחד עם יו"ר דגל התורה וסגן רה"ע אבי שטרן, יו"ר ש"ס וסגן רה"ע יהודה בוטבול ובכירי עיריית אלעד ועסקניה, התכנסו לחגוג יום הולדת למושך בחוטים, יועץ הסתרים של ישראל פרוש שמעון סויסה. החגיגה התקיימה בביתו של אחיו, הרה"ג אברהם ישעיהו סויסה, רב בית הכנסת בית מאור ומנהל ת"ת אור האמת. יודעי דבר מספרים לנו שבעוד שמעון סויסה מייעץ לראש העיר, אחיו, הרב אברהם, מייעץ דווקא ליהודה בוטובול אשר משמש אצלו כגבאי בבית הכנסת בית מאור.


כמו כן נודע לנו כי נסגרו ביום ההולדת האמור הרבה דילים בקשר להמשך כינונה של העיר כעיר תורה וחסידות.

> מוטי רובינשטיין מ'פשקוויל', אירח השבוע את העיתונאי ואיש התקשורת ינון פלח.

> ואיפה העיתונאי שלומי קוק מ'בקהילה' הסתפר אחרי ל"ג בעומר? ובכן, ברחוב הרב קוק בבני ברק, אצל אלי. כמובן שבקליינע היה שם כדי לתעד:

> ומהנעשה בתוך הברנז'ה החרדית: עיתונאי חרדי מוביל גילה השבוע לפתע שחשבון הטוויטר האישי שלו ננעל לפתע. מה שבטוח שעם ישראל הפסיד מהנעילה הזאת שנמשכה עשרות שעות.

> חודשים לאחר שהתגרשה, הסטייליסטית החרדית פייגי יורביץ טסה לצ'יינה וחזרה עם מזוודות עמוסות בבדים. חנות חדשה בבני ברק? לא נתפלא.

> העיתונאי והשדרן קובי סלע העלה תמונה מהשיעור בדף היומי שמוסר הרב וכתב יתד נאמן, יחיאל סבר, בבית הכנסת בקניון רמות בירושלים.

 

מוזיקה:

> לאחר כתיבת הלהיט "ננה בננה" לנטע ברזילי, הגיע הזמר נתן גושן לבית מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א.

> וגם ישי ריבו שהצטרף לביקור, אותו הוביל הרב קולבסקי מ'מאורות הדף היומי', זכה לבו"ה בו"ה מפי הקדושה:

> ובל"ג בעומר הופיעו גדולי הזמר החסידי אברהם פריד ויעקב שוואקי בבר מצווה לאוליגרך אמינוב ברוסיה:

> ומי שעוד נצפה השבוע, אולי במפתיע, בהדלקת ל"ג בעומר במוסקבה, ליד הרב הראשי הרב לאזאר והצדיק ממוסקבה הרב קוגן, היה לא אחר מאשר מי שכל המשטרה הישראלית מתה להסגיר אותו לארץ, המיליארדר (לשעבר?) לב לבייב:

> השבוע גם נערכו חזרות בביתו של עמירן דביר לקראת המופע של צמד רעים שחוגגים 50 שנה יחדיו.

> הזמר אבי אילסון נצפה השבוע מבלה בפולין, בין השאר במסעדת 'מטעמי זליג' של איש ההצלה הידוע מירושלים זליג קרון. במסעדה נצפה גם הרב לנדאו, הרב של בתי המלון בים המלח

> ועוד מגדול הזמר החלאבי: הזמר יעקב שוואקי נצפה השבוע במחנה יהודה בירושלים. הסיבה: צילום קליפ חדש לסינגל חדש שעתיד לצאת בקרוב. על הדרך הוא השתתף בהכנסת ספר תורה יוקרתית שהתקיימה השבוע בארץ, לזכר שלושת הנערים הי"ד.


> מוטי שטיינמץ, שהשבוע סיפר ששילם כמה מאות אלפי שקלים כדי לקנות מקום בביהמ"ד ליד הרב'ה מויז'ניץ, נצפה השבוע מתכבד לשבת במעדניית שבעס בבני ברק.

 

> ואילו רולי דיקמן ניצל את ימי חופשת החתונות ונסע לעוד חופשה עצבנית בקוסמוי. כאן הוא מלמד תאילנדי לפזם את הלהיט 'כוח הרצון'.

> לרגל סיום חופשת ספירת העומר ורגע לפני שהם חוזרים לנגן ערב ערב בעונת הקיץ, התאגדו כל תעשיית המוזיקה לעל האש עצבני במרפסת ביתו של הזמר רולי דיקמן. השתתפו: עמירן דביר, אריק דביר, ישראל לובין, קובי ברומר, אבי דרור, הצלם בצלאל כהן, וגם ינון פלח, אריק אליוביץ ומנחם הלפרט שהצטרפו לחגיגה. מי שנעדר היה דווקא אח של המארח, יואלי דיקמן.

> ובעוד החרדים דנים על חוק הגיוס, הזמר בני פרידמן דווקא כן התגייס, ל…צבאות השם של חב"ד, לכבוד התהלוכה

> רננה גראוכר, בתו של גדול הזמר דדי גראוכר, נישאה ביום חמישי במזל טוב. ומי שהצטלמו בתנוחת מערבון אמריקאי היו האחים עמירן ואריק דביר ששרו בחתונה, ובעל השמחה דדי גראוכר.

והנה תיעוד מהחתונה – ישי ריבו עולה לבמה:

מזל טובים

 

> ברכת מזל טוב לדן יעקבס, ממנהלי חברת 'אפקט', לרגל אירוסיו עם רייזי שטיינר. הצעת נישואין מרגשת התקיימה בין הכרמים בהרי ירושלים.

> ולסיום: ברכת מזל טוב חמה ולבבית לידידינו היקר העסקן הנודע ר' שיעלה וינברגר דובר חסידות בעלזא לרגל אירוסי בתו עם אחיין ח"כ ישראל אייכלר.

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בגד אדום אסור הוא. אינכם חרדים אלא דרקים

    איכס

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב