"השמאל ינק את מורשתו מסטלין"

השר גלנט תקף בשבת תרבות את יאיר לפיד: ״המחשבה שיאיר לפיד ינהל את הקבינט הבטחוני מעבירה בי צמרמורת״

השר וחבר הקבינט המדיני בטחוני יואב גלנט, דיבר הבוקר באירוע שבתרבות במודיעין. "כל מי שינק כמו השמאל הישראלי את מורשתו מסטלין ומלנין מבין טוב שאצלם המטרה תמיד מקדשת את האמצעים, שיילכו וילמדו את זה", אמר גלנט.

גלנט אמר "הבעיה העיקרית בעיני היא התעוזה של גנץ לבוא ולהגיד אני אוביל את מדינת ישראל לפני שהוא היה רגע אחד בחיים הציבוריים. אני חושב שזו עזות מצח. לא נותנים לסטאז'ר להוביל ניתוח לב פתוח ולא לוקחים מישהו שלא היה שנייה בחיים הציבוריים ונותנים לו להוביל מדינה".

מועמדה של הליכוד לתפקיד שר הביטחון הוסיף עוד כי "השנאה ותאוות השלטון מעוורת את עיניהם של הרבה מאוד אנשים שלא רואים את ההישגים חסרי התקדים שקורים במדינת ישראל בעשור האחרון".

גלנט התייחס ללפיד ואמר "מדינת ישראל הרבה יותר יציבה, בטוחה ומשגשגת כשראש הממשלה הוא בנימין נתניהו. אני לא מעלה על דעתי את הרגע בו יאיר לפיד יכנס את הקבינט המדיני-בטחוני. זה מעביר בי צמרמורת".

לסיום אמר כי "המציאות כפי שהשתקפה בסקרים האחרונים מתארת פער של 4-5 מנדטים הפרש. הקרב הזה הוא קרב לא פשוט יש מאבק משמעותי על מי יוביל את המדינה הזאת. שלטון הימין בסכנה. אם מצביעי הליכוד יתגייסו ויצביעו התוצאה תהיה שאנחנו ננצח ונרכיב את הממשלה הבאה, אם הם יישארו אדישים אנחנו נאבד את השלטון. כל מי שמזדהה עם הימין והישגיו חייב לצאת ולהצביע ליכוד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *