השר ארדן נגד סמוטריץ': מקלל, מבזה ומסית

השר גלעד ארדן גיבה הבוקר את ההחלטה להרוס את בית המדרש הזמני בזירת הפיגוע ליד אריאל, ואמר כי הושלכו ממנו אבנים לעבר כלי רכב

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן מותח הבוקר ביקורת על ההתבטאויות של ח"כ בצלאל סמוטריץ' (האיחוד הלאומי) נגד שוטרי משטרת ישראל.

"נבחר ציבור שמקלל ומבזה את כל השוטרים ומסית כנגד המשטרה על מעשה שהוא יודע שלא היא החליטה עושה עוול ונוהג בחוסר ממלכתיות משווע. עצוב", כתב ארדן בטוויטר לאחר שסמוטריץ' אמר כי המשטרה נוהגת בטיפשות וברשעות כאשר היא הורסת את בית המדרש הזמני שהוקם בזירת הפיגוע בצומת אריאל.

ארדן הסביר כי צה״ל הוא הריבון ביו״ש והוא מחליט אילו מבנים להרוס, "משטרה רק נותנת אבטחה לפקחי המינהל האזרחי". לדברי ארדן, נערים השליכו אבנים ממבנה בית המדרש לעבר כלי רכב בכיכר אריאל, ואף תקפו שוטרים.

כזכור, כוחות הביטחון הרסו הלילה (רביעי) את בית המדרש הזמני שהוקם בזירת הפיגוע שבו נרצח הרב אחיעד אטינגר וסמ"ר גל קיידאן הי"ד, ליד אריאל. בית המדרש תוכנן לפעול בימי השבעה על מנת שילמדו בו לעילוי נשמת הנרצחים, ולא ברור מדוע המשטרה מיהרה להרוס את המבנה הארעי.

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', תקף בחשבון הטוויטר שלו את משטרת ישראל: "הדבר הזה הוא פשוט לא יאומן כי יסופר. גם טיפשות וגם רשעות. משטרת ישראל גיבורה על יהודים ופחדנית על ערבים.

"אזלת יד בשער הרחמים ויד קשה כנגד נערים שכואבים את הפיגוע הנורא ומבקשים לתעל את הרגשות לעשיה חיובית. במקום לאפשר דוחקים אותם בכח לפעולות שליליות כדוגמת תג מחיר".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *