השר כחלון: "לא אשב בממשלה שבה פייגלין שר האוצר"

"כשאתה נכנס לממשלה יש לך התחייבות קואליציונית. דקה לפני שאצטרך להצביע נגד קיצוץ קצבאות, אקטע את היד שלי. לא אצביע על דבר כזה."

דברים שאמר הערב שר האוצר ויו"ר "כולנו" משה כחלון בכנס סיכום קמפיין בגני התערוכה בתל אביב בפני כ1,500 תומכים:

"אנחנו נכנסים לתקופת האביב, לפריחה ולהתפקחות. שכל אחד ישאל את עצמו מה קרה בשלוש השבועות האחרונים למפלגת כולנו. כולם התחילו להבין מה עשתה 'כולנו' בממשלה. כל הערכים החברתיים שגדלנו עליהם בסכנה. קצבאות הנכים בסכנה. וכבר מתכננים להפיל את זה. באילת רוצים לבטל את הפטור המע"מ. מעונות יום, צהרונים המחיר למשתכן, הכל בסכנה. מה מפריע להם שיש אלפי זוגות מאושרים?

אלה בחירות גורליות ואני לא מכיר הכרעה מדינית קרובה. השלום לא בפתח.

הבחירות האלה הן לא הטלפון של גנץ והצוללות של ביבי. תקשיבו טוב, הבחירות האלה הן על הלב והנשמה על החברה הישראלית. בבחירות האלה, תישאל השאלה אם אפשר להרכיב ממשלה בלי חמלה, בלי ערכים ורגישות.

תקראו את המצעים של המפלגות ותאמינו להם. מדינת ישראל הולכת לממשלה של אכזריות חברתית וכלכלית.

הבחירות האלה הוכרעו, המחנה הלאומי ימני ירכיב את הממשלה הבאה.
תארו לעצמכם ממשלה כזו בלעדנו!

שאף אחד לא יספר לכם על גרעון. 4 שנים הייתי שר האוצר, זה מספיק זמן לבדוק אותי? אז תבדקו. כלכלת ישראל נמצאת במקום הטוב ביותר מאז קום המדינה.

מפלגת כולנו תהיה בממשלה הבאה ונמשיך לעסוק בציבור, תוך כדי כבוד הדדי אחד לשני.
חאלס עם ההכפשות האלה, וההשמצות האלה. כל מנהיג דואג להסיט אח לאחר. זה המדינה שרצינו? שאחים לא ישבו יחד? אנחנו נשנה את זה.

יש לנו מטרה אחת, להמשיך ולשמור על הדרך החברתית.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כחלון

    מתי כחלון נתן משהו לקשישים ? כל הזמן הוא טוען את זה ויותר מ6 ש"ח הקשישים לא קבלו וכל היושבים מולו לא שואלים אותו מה נתת לקשישים הלא בגלל שלא נתת אתה לא תעבור אולי את אחוז החסימה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב