השר ליצמן : "אם גנץ יצטרך אותנו אני אהיה גם שר אוצר"

" יש לנו בלוק והבלוק הוא חזק"

שר הבריאות, יעקב ליצמן, בראיון לאיילה חסון תקף את ליברמן והתייחס לטענותיו כי יהדות התורה מקיימת מו"מ עם כחול לבן :" זה לא השקר הראשון שליברמן אומר, בוא נשים לב מה ליברמן עושה. בבחירות הראשונות הוא היה לגמרי בימין, בבחירות השניות הוא היה בעד ממשלת אחדות עכשיו הוא מרצ. פעם הוא אמר שאסור עם מרצ. עוד מעט הוא יגיד שגם עם הערבים מותר".

לגבי ההליכה עם נתניהו אמר :" יש לנו בלוק והבלוק הוא חזק, אף אחד לא מיהדות התורה ולא מש"ס ואני מניח גם מימינה לא יפרוש מהבלוק. אני מניח שזה הרקע לזה שהוא אומר שהוא לא ייתן לי את תיק הבריאות, אז שיהיה לו לבריאות".

לגבי הרצון שלו להמשיך ולכהן כשר בריאות אמר : "אני רוצה, כי זה מקום שאני יכול לעזור לאנשים פרטיים, זה יותר חשוב לי מהכול, יותר חשוב לי מהפוליטיקה הגדולה".

ליצמן התייחס להצהרתו של גנץ שהודיע כי הוא לא יכהן כשר בריאות במידה והוא זה שיקים את הממשלה : "אני מבטיח לך דבר אחד, אם הוא יצטרך אותנו אני אהיה גם שר האוצר ואם הוא לא יצטרך אותנו, אז הוא לא יצטרך אותנו. עם כל הכבוד, הוא צריך להבין דבר אחד- לא מתחייבים על תיקים".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אחת ולתמיד אנחנו חייבים-לברר; ולהודיע לציבור החרדי... מי הוא גנץ??? ומי הוא ליצמן????????????

    אחת ולתמיד אנחנו חייבים-לברר; ולהודיע לציבור החרדי… מי הוא גנץ?????

    אולמרט מגלה את פרצופו של גנץ. טובה גדולה עשה לנו אהוד אולמרט, שטס לארצות הברית לקיים מסיבת עיתונאים יחד עם הערבי וכו' אבו מאזן, לחזק אותו נגד מדינת ישראל, דהיינו נגד מדינת השמד, ונגד תכנית המאה של הנשיא טראמפ.

    כי אם עוד היה למי ספק מיהו אהוד אולמרט ומה הן השקפותיו, ומה הוא ביקש כאשר היה ראש הממשלה, אז הוא קיבל זאת בצורה הכי גלויה, עד כדי שהוא אומר בצורה ברורה, כי הוא בעד לשוב לגבולות 67 דבר שאפילו השמאלנים הכי קיצונים כבר מפחדים לדבר על זה.

    אבל לא רק על זה, מפני שתקופת אולמרט כבר עברה ואין לו כל סיכוי לשוב לפוליטיקה הישראלית ובודאי שלא לראשות הממשלה, מה שחשוב הוא לדעת מי הם החברים של בני גנץ, מי הם יועציו ומה הוא מתכווין לעשות אם חלילה תהיה לו אפשרות להקים ממשלה. אהוד אולמרט אומר כי הוא פועל ועושה הכל שבני גנץ יבחר, הוא רוצה שיצביעו למענו ומוסיף כי הוא ידידו הקרוב ואף מייעץ לו וימשיך לעשות זאת ברגע שתהיה אפשרות לגנץ להרכיב ממשלה, שפירושו כי מסביבו של גנץ יסתובבו נחשים ועקרבים מי שלא ירצו עוד לשמוע על תכנית המאה אלא יבקשו לשוב לקווי 67, וכפי שאולמרט מודה בעצמו, כי הוא ויתר על הכותל לערבים דבר שרק מרחיקי לכת היו מעיזים להציע הצעה כזו…

    אהוד אולמרט מגלה לנו את פרצופו של בני גנץ, אם אתה רוצה לדעת מיהו בני גנץ, תסתכל על אולמרט זה הפרצוף שתמצא אחרי הבחירות, גנץ ואולמרט חושבים אותו דבר ועושים אותו דבר.

    גם נחוץ להדגיש: שגנץ שלא ירקוד על שתי חתונות, אי אפשר להכריז שיקים ממשלה חילונית ולדרוש תחבורה ציבורית בשבת, ועוד, ואחר כך לבוא לקושש קולות חרדים, התחברת עם לפיד שונא הדת, עוכר ישראל, וכו' וכו' אז שב בשקט אתו, אל תבלבל את המח ואל תעשה טובות עם ההנחת תפילין, תמשיך לגמגם עם לפיד וחבריך השלומיאלים, אי אפשר לרקוד על שתי חתונות, החרדים לא פריירים.

    הדיבורים היום הם של לפני בחירות, שמבטיחים ככה ובטוח שיעשו אחרת, וכפי שנהגו קודמיהם להבטיח לפני הבחירות אבל לא הבטיחו לקיים אחרי הבחירות לא דבר ולא חצי דבר בקיצור לא מקיימים "כלום". ומי הוא ליצמן??? מי חביריו????

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב