השר שוסטר בביקורת על הערבות החרדית: ״תקענו איתם יד, וזה לא קורה"

שר החקלאות ומקורבו של בני גנץ בביקורת על הנציגים החרדים שלקחו ערבות להסכם הרוטציה • השר אלי כהן נגד שותפתו לשעבר ב'כולנו' ח"כ יפעת שאשא ביטון: "לא ייתכן שיו״ר ועדת הקורונה יפעל בהתנגשות מוחלטת עם שר הבריאות" • איך מגיבים בליכוד על התחזקות ימינה והכרזת המועמדות לרה״מ של בנט? • וגם: מתווה 'שחור לבן' להפעלת בתי הכנסת • שחור לבן בערוץ כנסת עם משה גלסנר ועו״ד אבי בלום – צפו בתנכית המלאה

העימות הקואליציוני לא נותר רק בין הליכוד לכחול לבן, והוא משליך על יתר השותפות הקואליציוניות. בתכנית 'שחור לבן' בערוץ כנסת, מתח שר החקלאות אלון שוסטר מכחול לבן, ביקורת נוקבת על הנציגים החרדים, שלקחו ערבות על הרוטציה: "אני מרגיש תחושת אכזבה גדולה. תקענו יד עם החרדים לברכה והצלחה וכשהם צריכים להתייצב הם לא מתייצבים ואני נתקל באמירות כגון בחירות הן אסון שלא אומרות שום דבר. יש צד אחד שמפר את ההבטחה".

מנגד השר לענייני מודיעין אלי כהן מהליכוד מבהיר, כי מבחינתם לא נותר כל מכנה משותף לקיומה של הממשלה לבד ממשבר הקורונה, ומבהיר, כי הליכוד לא יחזור בו מהדרישה להעברת תקציב חד-שנתי.

אלי כהן גם מתח ביקורת נוקבת על שותפתו מתנועת כולנו לשעבר יפעת-שאשא ביטון: ״היא היתה צריכה לפעול בתיאום. לא ייתכן שיו״ר ועדת הכספים יפעל בהתנגשות מוחלטת עם האוצר. לא ייתכן שיו״ר ועדת הקורונה יפעל בהתנגשות מוחלטת עם שר הבריאות. כולנו מכירים את גפני, גם אני הייתי יו״ר ועדה. אין כמעט ועדה שהחוק נכנס ויוצא בדיוק אותו דבר וראינו שגם עכשיו גפני, דיבר על הילד הרביעי והילד החמישי. דיבר עם שר האוצר, הגיעו להסכמה. אני חושב שהיתה צריכה לעבוד בהידברות בין הצדדים ולהגיע להסכמה״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *