התחזית של ברבש: "באמצע אוגוסט – נקרוס"

ברבש, אמר לבני שיחו שגילה שמשרד הבריאות מרוסק."כל מה שהיה תחת שליטתה של פרופסור סיגל סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור, לא מתפקד

העיתונאי נחום ברנע מגלה בטורו השבועי בעיתון ידיעות אחרונות על הכישלון במינויו של פרופ' גבי ברבש לתפקיד הפרוייקטור של הקורונה.

ברבש, אמר לבני שיחו שגילה שמשרד הבריאות מרוסק."כל מה שהיה תחת שליטתה של פרופסור סיגל סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור, לא מתפקד. אין מנהלים, אין ניהול, עבודה נעשית על ידי ארגונים וולונטריים שבחלק מהמקרים הפכו לגופים מסחריים. אין מידע. חייבים להעביר את העבודה לצה"ל: רק הצבא יוכל להתמודד עם המשימה", כך ברנע בטורו.

ברבש מעריך שבאמצע אוגוסט נגיע ל־800 חולים קשים ובכך מערכת הבריאות תקרוס. אין מנוס מסגר. לא כל מנהלי בתי החולים הסכימו איתו – יש ביניהם שמאמצים הערכות יותר אופטימיות. "עם זאת, אין להוציא מכלל אפשרות שהפסימיות שלו החריפה את ההתנגדות למינויו. גמזו היה בהתבטאויות שלו הרבה יותר אופטימי".

לבסוף כותב ברנע, "אם ההערכות של ברבש נכונות, קשה עוד יותר להבין את התחדשות המרוץ של נתניהו לבחירות. הממשלה מתנהלת באווירה עכורה, עצבנית, עוינת. שרי הליכוד מגששים אצל יועז הנדל וצביקה האוזר, האגף הימני בתכלת־לבן, בתקווה לשכנע אותם לחצות את הקווים. איתם, בתוספת ימינה, לנתניהו יש רוב בלי גנץ. האוזר עוד עשוי להתלבט. הנדל נחרץ: הוא לא ייתן למהלך הזה יד".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הכל מן השמים

    השם הוא מלכנו
    ולו אנחנו עבדים
    התורה היא אמונתנו
    ובה אנחנו מאמינים

    בשלטון הכופרים
    אין אנו מאמינים
    אין אנו מאמינים
    ובחוקותיהם
    אין אנו מתחשבים
    אין אנו מתחשבים

    בדרך התורה נלך
    באש ובמים
    בדרך התורה נלך
    לקדש שם שמים

    —– — —–

    השם הוא מלכנו
    ובו אנו מאמינים
    התורה היא חיינו
    ובה אנו מתגדרים (או: מתפארים).

    בשלטון הכופרים
    אין אנו מאמינים
    ולחוקותיהם
    אין אנו נשמעים

    בדרך התורה נלך
    לקדש שם שמיים
    בדרך התורה נלך
    לקדש שם שמיים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב