"התינוקת צרחה, אבל השוטר התעקש לתת את הדו"ח, לחילוני חילק מסכה"

במבצע חסר תקדים פשטו היום עשרות שוטרים על הערים החרדיות והחלו לחלק דו"חות בגין אי עטיית מסיכה. חרדית ממודיעין עילית: "התינוקת צרחה, אבל השוטר התעקש לתת את הדו"ח, לחילוני חילק מסכה". מתחנת משטרת בנימין התקשרו וביקשו סליחה על התנהלות השוטרים, אך הדו"ח לא בוטל

יותר ויותר סיפורים זורמים למערכת על אכיפה בררנית שנעשת כלפי המגזר החרדי. במבצע חסר תקדים פשטו היום עשרות שוטרים על הערים החרדיות והחלו לחלק דו"חות בגין אי עטיית מסיכה, במקביל, עדויות רבות על כך שהמשטרה מחלקת מסכות לחילונים.

העיתונאי משה ויסברג המתגורר במודיעין עילית תיאר בדף הטוויטר שלו על כך שקיבל דו"ח. "מדינת משטרה: יוצא מהבית בדרך לרופא, הבת שלי הקטנה מגישה לי את המסכה רכב בילוש עם שלושה שוטרים מזנקים עלי ונותנים דו"ח. לא מעניין אותם שום דבר. חצי שעה בלבד לקח ל3 השוטרים שהיו עם רעל בעיניים ורשעות נגד החרדים לרשום את הדו"ח הלא מוצדק".

העיתונאי מנחם קולדצקי שיתף בטוויטר כי אשתו קיבלה דו"ח משוטר שארב לה בשנייה שיצאה למושב האחורי להרגיע את התינוקת שצרחה. "שוטר חסר לב הסתער כעת על אשתי שיצאה לשנייה מהרכב כדי להרגיע את התינוקת שצרחה במושב האחורי ורשם לה דו"ח. התינוקת המשיכה לצרוח אבל השוטר (זרי גאנם) לא התחשב ורשם את התשובה בדו"ח. לחילונים שעברו במרכז המסחרי הוא חילק מסכות. חברי הכנסת החרדים עד מתי תשתקו על האיפה ואיפה כנגד הציבור החרדי!!!".

יש לציין כי שוטר מתחנת בנימין התקשר לגברת קולדצקי והביע התנצלות על התנהלות השוטרים. "אני לא הייתי נותן את הדו"ח, אני מצטער על ההתנהלות".

תגובת המשטרה: “משטרת ישראל פועלת בשיתוך פעולה מלא עם משרד הבריאות ומוציאה לפועל ואוכפת את החלטות המשרד וקבינט הקורונה. כאמור, חלקה של המשטרה הוא באכיפת ההחלטות. מטבע הדברים בכל מקום בו קיימת תחלואה גבוהה ישנה חובה לאכוף יותר כל מנת להציל חיים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *