התנגשות בימין: בנט תקף את נתניהו – בליכוד מיהרו להגיב

במפלגת ימינה ממשיכים עם ההתקפות מימין על הליכוד, ותקפו את נתניהו וגנץ בעניין הסיפוח והקורונה, בליכוד לא נשארו חייבים

ח"כ נפתלי בנט פתח היום את המהדורה המרכזית של חדשות 12 בראיון ליונית לוי ותקף בחריפות את גנץ ונתניהו בעניין הסיפוח ואמר: "אני משוכנע שנתניהו לא יבצע את הסיפוח, אם כן למה הוא מחכה, שיבצע את הסיפוח כעת.

הליכוד מיהר להגיב לראיון של בנט ותקף "‏האובססיה של בנט לקחת קרדיט על דברים שלא עשה לא יודעת גבול. ״תרומתו״ של בנט לביטחון הייתה בכך שלא הפריע למדיניות התקיפה של ראש הממשלה בהרחקת איראן מסוריה. ״תרומתו״ בעניין הקורונה הייתה בכך שלא הפריע לראש הממשלה נתניהו להביא את ישראל לאחד המקומות הראשונים בעולם במלחמה בקורונה".

‏בליכוד המשיכו לתקוף וכתבו "בניגוד מוחלט לרצון בוחריהם, בנט ומפלגתו סירבו להמליץ לנשיא על נתניהו לראשות הממשלה, זרקו 6 מנדטים של הימין לאופוזיציה עם ליברמן לפיד וטיבי, וכל זאת רק בגלל כיסאולוגיה ומאבקי אגו במפלגתו ‏הביקורת הטוקבקיסטית של בנט מהיציע לא תמנע מראש הממשלה נתניהו להמשיך לפעול במלוא המרץ כדי להחזיר את מקומות העבודה, לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל ולדאוג לביטחונם".

במפלגת ימינה מיהרו גם הם להגיב "בנט כשר הביטחון הקים מלוניות קורונה ב72 שעות, ואילו צמד השלומיאלים נתניהו-גנץ לא מצליחים להרים מערך בדיקות סביר בחצי שנה. מוטב שנתניהו-גנץ יתמקדו בחילוץ מיליון מובטלים מהאסון הכלכלי שהם מובילים את ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *