התפילה לנצחון טראמפ שחיבר המקובל

הרב יצחק בצרי קורא להתפלל לניצחונו של הנשיא המכהן: "בעבור שקיבל על עצמו לשמור ולהגן על ישראל"

הבחירות לנשיאות בארצות הברית מתקרבות בתקווה של הישראלים רבים לניצחון של הנשיא המכהן, דונלד טראמפ, בגלל כל הצעדים שעשה למען ישראל. וכעת גם רבנים וראשי ישיבות מצטרפים לבקשה מכל עם ישראל.

המקובל הרב יצחק בצרי בנו של המקובל הגאון רבי דוד בצרי פרסם קריאה להתפלל בציבור לניצחונו של טראמפ ולהמשך כהונתו כנשיא ארה"ב.

המקובלה הזכיר את דבריו של הרב שך, גדול הדור החרדי שנפטר ב-2001, שצריך להתפלל לשלומה של מלכות ארה"ב שהיא מלכות של חסד לעם ישראל.

וזו התפילה לניצחון הנשיא דונלד טראמפ שחיבר:

מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב, מֹשֶׁה וְאַהֲרֹן וְדָוִד וּשְׁלֹמֹה הוּא יְבָרֵךְ אֶת הַשֵּׁם הַטּוֹב נְשִׂיאֵנוּ דּוֹנַלְד גּוֹן בֶּן פֶּרֶד טְרַאמְפּ בַּעֲבוּר שֶׁקִּבֵּל עַל עַצְמוֹ לִשְׁמֹר וּלְהָגֵן עַל יִשְׂרָאֵל וּבְשָׂכָר זֶה הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמְרֵהוּ וַיַּצִּלֵהוּ מִכָּל צָרָה וְצוּקָה מִכָּל נֶגַע וּמַחֲלָה וְיַאֲרִיךְ יָמִים וְשָׁנִים עַל מַמְלַכְתּוֹ יְהִי רָצוֹן הַשֵּׁם יִתְּנוּ לוֹ אַרְבַּע שְׁנוֹת נְשִׂיאוּת נוֹסָפוֹת. וְיִשְׁלַח לוֹ בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יָדָיו עִם כָּל יִשְׂרָאֵל אוֹהֲבָיו וְכֵן יְהִי רָצוֹן וְנֹאמַר אָמָּן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *