התפילה שחוללה את הנס • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': הזיץ של המלחין הנודע, הבית הקובני של הצלם, הידוענית שנסחפה לרחוב, ועוד

רגע לפני שיקיים מצוות פרסומי ניסא ממרומי המגדל בברכפלד, בקליינע התיישב לכתוב לכם את החדשות הקטנות שהיו השבוע, והיו לא מעט טרגדיות, ובגינם בקליינע נאלץ לדחות את כתיבת המדור.

לאחר שצלח את מסכת החקירות, פנחס ארליך מונה למנהל מחלקת תרבות תורנית בעיריית ירושלים. לבקליינע נודע כי ארליך לא שכח למורו ורבו הגר"ש בורשטיין זצ"ל, שהלך עימו כברת דרך ואף היה נהגו הפרטי, ארליך ניגש בלילה קודם ההכרעה לבית העלמין בבני ברק שם שפך תחינה חרישית על קברו. התפילות כמובן התקבלו

והנה תמונה ששלפנו מהארכיון ומתפרסמת כאן לראשונה, הגר"ש בורשטיין לצד הרב ארליך.

סערת הקשר הסודי בין הזמר החסידי שולי ארנד לכוכב הטלוויזיה צופית גרנט כבשה את כותרות מדורי הפפראצי החילונים, לבקליינע נודע כי אברם גרנט מאמן הנבחרת לשעבר ובעלה לשעבר כבר סיפר לפני חודשיים שהיא עוזרת לו בבלאגן מול אשתו. ראו מה כוחה של גמילות חסד, שמקרבת ומאחדת

פגעי הטכנולוגיה: גורמים בתעשיית האינסטגרם מדווחים כי"ידוענית" חרדית ידועה החלה באחרונה להשיל כל סממני דת.

הצלם שלומי כהן שערך סיום מסכת בהשתתפות כל העיתונאים הבכירים אי שם ביער ירושלים חגג אף את השקת החדר המעוצב בסגנון קובני. בקליינע מאחל לצלם המעופף שימצא את זיווגו ההגון בקרוב ממש.

בשורה לשוחרי המוזיקה: תחנת קול ברמה קיבלה ביום חמישי אישור לשידור תוכן נוסף למשך 16 שעות בתדר 107.6 בתחנה עובדים מספר שבועות על לוח משדרים בהגשת טובי השדרנים. בכירי התחנה גם נפגשו עם מספר טאלנטים שאמורים להגיש את רצועות המוזיקה.

קבוצה מ"חסידיו" של המלחין הידוע יוסי גרין, נפגשה אתו באחד הלילות השבוע בהר נוף, לארוחת ערב מפוארת ולזיץ שהסתיים בשעות הקטנות של הלילה. צפו בתיעוד הסוחף.

רבים שאלו את עצמם השבוע השבוע לאן נעדר העסקן החב"די הרב יעקב גלויברמן מהאירוע י"ט כסלו בכפר חב"ד בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו ואישי ציבור. לבקליינע נודע שגלויברמן בחר להתוועד בי"ט כסלו בקהילה החבדי"ת בבודפסט.

רכבת אווירת של עיתונאים חרדים יצאו לבלות בלונדון בהם חברים רבים ב'קול ברמה', ומי שעוד נצפה חוגג את ניצחונו של בוריס ג'ונסון הוא העיתונאי אבי בלום.

יוחאי דנינו, העורך הראשי של יום ליום, הכניס השבוע את בנו בברית המילה. הברית נערכה בשל נסיבות משפחתיות בעיר כפר יונה אך למרות המרחק השתתפו: השר לשעבר אלי ישי, חברי הכנסת שלמה קרעי, קטי שיטרית ואתי עטייה. גם חבר הכנסת לשעבר אורן חזן הגיע היישר מבית החולים שם אושפז בימים האחרונים בשל דלקת ריאות.

עוד השתתפו אנשי התקשורת: ישראל פריי, אוריאל צייטלין, אריאל אלחרר, אריאל עידן וציקי ברנדוין. יהושע טננהויז, יועצו של סגן השר פרוש הביא את ברכתו של סגה"ש. בקליינע שנקלע לפקקים משגר את ברכתו מעל גבי המדור.

בכנס של "בנערינו" שעסק איך לפעול עם נוער בסיכון, תיעד בקליינע את מנכ"ל הארגון איציק בן יחיאל, רבה של שכונת צהלה בתל אביב הרב חיים הורביץ, מנהל מחלקת הנוער בעיריית אלעד שעושה חייל הרב יחיקם גמליאל ועוזריו אליה חיון ורועי גרשי – ברגע של סיפוק לאחר ההצלחה של הכנס

אשריכם עם ישראל: מתנדבי זק"א תל אביב שיודעים לנצל כל רגע פנוי. המתנדב הותיק רפי רוטשליד ברגע של פנאי ללימוד תורה במהלך תרגיל חירום שנערך השבוע.

צדיק: הפעיל החברתי רן כרמי בוזגלו מבעלי חנות "כלי זמר" באשדוד – לקח פסהגיע השבוע לחזק ולעודד בחור חרדי שחולה במחלה קשה. בוזגלו הגשים לבחור חלום והעניק לו אורגן משוכלל בכדי שיוכל לשמוח ולשמח.

אורח מיוחד הגיע למסדרונות ערוץ 2000 יוסי אטיאס, שחגג עם השדרן ישי דריקס.

לסיום: בקליינע מברך את העיתונאי יצחק פלדמן לרגל יום הולדת ה-33

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מי הידוענית?

    תנו רמז
    כל השטיבל מדבר על זה
    מריצים שמות
    וזה גורם ללשון הרע
    תנו רמז
    שנדע

    שימי |
    הגב