התקפות מבית: "יהדות התורה מחלנת את קמפיין הבחירות"

בלעדי: ראשי כוללים בחסידות גור יזמו ביממה האחרונה פנייה לראשי 'יהדות התורה', להפסיק עם הפרסומים ברשתות החברתיות: "אין דעתם של גדולי ישראל נוחה מזה"

בשבועות האחרונים החל קמפיין הבחירות של מפלגת יהדות התורה. מנהיגי המפלגה בחרו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה במגזר החרדי, ובניגוד לשיח על פילוג במפלגה – הוכיחו בדגל התורה ואגודת ישראל שהם יודעים לשים בצד את המחלוקות, ולפעול להצלחת המפלגה בבחירות הקרובות לכנסת.

אלא שבעוד חברי הכנסת של המפלגה מסתדרים היטב, לפחות לעת עתה, ישנה ביקורת נוקבת כלפי דרכה החדשה של המפלגה להסתובב ברשתות החברתיות, בעיקר בפייסבוק ובוואטספ, ולנסות להתחקות אחר קמפיינים שיקרצו לקהל נוסף, מעבר לזה שמצביע באופן קבוע למפלגה.

ראשון התוקפים היה השבוע המחנך ר' מוטק'ה בלוי, שביקר בחריפות את עניין הגלישה של מפלגתו לרשתות החברתיות, אך לאחר דין ודברים עם ראשי המפלגה התנער מהאמירות הקודמות שלו.

אך היום, הביקורת על המפלגה מגיעה מכיוון אחר לחלוטין: ל'אקטואליק' נודע, כי חשובי ראשי הכוללים בחסידות גור, שדעתם לא נוחה עם הזרם החדש של המפלגה, יזמו פניה לחברי הכנסת של המפלגה על מנת לחדול מהפרסומים הללו.

אחד מעוזריהם ששוחח עם 'אקטואליק' אמר: "לא יתכן שנחלן את המפלגה. הדרך שלנו היא ייחודית ובזכות זה הציבור מצביע לנו. אין אפשרות כזו של 'מודרניות' או של 'העולם מדבר אחרת'. את גדולי ישראל זה לא מעניין ודעתם לא נוחה מזה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *