וואטאסאפ יוצרת מגבלות על העברות מסרים

"אנו עדים לעלייה משמעותית בכמות ההודעות המועברות"

בימים שבהם מיליארדי בני אדם אינם יכולים להיפגש עם חברים ובני משפחה עקב מגפת הקורונה, אנשים מסתמכים יותר מתמיד על WhatsApp כדי לתקשר זה עם זה. במהלך המשבר הזה, אנשים מדברים עם רופאים, מורים ועם יקיריהם המבודדים דרך WhatsApp, לכן כל ההודעות והשיחות שאתם מבצעים ב-WhatsApp מוצפנות מקצה לקצה כברירת מחדל, וזאת כדי להעניק לכם מקום מאובטח שבו תוכלו לנהל את השיחות הכי אישיות שלכם.כך חברת וואטסאפ כותבת ללקוחותיה.

"בשנה שעברה הצגנו בפני המשתמשים את הרעיון של הודעות אשר הועברו מספר פעמים. הודעות אלה מסומנות בתווית של חיצים כפולים כדי לציין שמקורן אינו באיש קשר קרוב. למעשה, הודעות אלה פחות אישיות בהשוואה להודעות רגילות הנשלחות ב-WhatsApp. אנו מחילים כעת הגבלה על הודעות אלה, כך שיהיה ניתן להעבירן לצ'אט אחד בלבד בכל פעם.

אנו עדים לעלייה משמעותית בכמות ההודעות המועברות, שלדברי משתמשים עלולה לגרום לתחושת הצפה ולהגביר הפצה של מידע כוזב. אנו מאמינים שחשוב להאט את ההפצה של הודעות אלה כדי להבטיח ש-WhatsApp תשאר מקום שאפשר לנהל בו שיחות אישיות.

נוסף לשינוי זה, אנו עובדים ישירות עם ארגונים לא ממשלתיים ועם ממשלות כאחד, כולל ארגון הבריאות העולמי ויותר מ-20 משרדי בריאות לאומיים, כדי לעזור לאנשים לקבל מידע מדויק. רשויות מהימנות אלה שלחו יחדיו מיליוני הודעות ישירות לאנשים שביקשו מידע ועצות. תוכלו ללמוד עוד על מאמצים אלה וכן על האופן שבו אפשר לשלוח לבדיקה מיתוסים, שמועות ומידע כוזב אפשריים אל ארגוני בדיקת עובדות, במרכז המידע שלנו בנושא נגיף הקורונה.

אנו מאמינים שכעת, יותר מתמיד, אנשים צריכים להיות מסוגלים לתקשר באופן פרטי. הצוותים שלנו משקיעים מאמצים רבים כדי להבטיח ש-WhatsApp תמשיך לפעול באופן אמין במהלך משבר עולמי חסר תקדים זה. אנו נמשיך להקשיב למשוב שלכם ולשפר את הדרכים שבהן אנשים מתקשרים זה עם זה ב-WhatsApp".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *