וידר מציע: להנציח את שמו של הרבי מלובביץ' בבני ברק

יו"ר סיעת הליכוד בבני ברק יעקב וידר הגיש הבוקר (חמישי) הצעה לסדר, להנציח את שמו של הרבי מלובביץ' זצ"ל ומרן הראשון לציון הרב עובדיה יוסף זצ"ל בעיר.

יו"ר סיעת הליכוד בבני ברק יעקב וידר הגיש הבוקר (חמישי) הצעה לסדר, להנציח את שמו של הרבי מלובביץ' זצ"ל ומרן הראשון לציון הרב עובדיה יוסף זצ"ל בעיר.

את ההצעה מחוייב לעלות להצבעה ודיון ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין כבר בישיבת המועצה הקרובה.

חבר המועצה יעקב וידר, המכהן גם כראש המטה החרדי בליכוד, תוקף בהצעה לסדר את עיריית בני ברק וטוען כי "במשך השנים הונצחו בעיר זכרם של רבנים, אישי ציבור ועסקנים רבים, ומבדיקה שערכתי עלה שלמרות שחלפו החודש לא פחות מ-25 שנים מפטירתו של הרבי מליובאוויטש,  רבי מנחם מנדל שניאורסון זצ"ל, ו-6 שנים מפטירתו של הראשון לציון מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל – עדיין לא הונצח זכרם בעיר!" ודורש כי "מן הראוי יהיה לתקן את העוול ארוך השנים".

וידר הוסיף: "בני ברק מתעטרת, ובצדק, בשם "עיר התורה והחסידות", ואין כל ספק כי במקרה זה מדובר בשניים מגדולי עולם התורה והחסידות בדורות האחרונים, שהשפיעו באופן נדיר על העולם היהודי כולו ואף מעבר לכך.

הוא סיים כי "לא יעלה על הדעת שעסקנים יונצחו בעיר טרם רבנים, ולכן מן הראוי לתקן את העוול ארוך השנים הזה ולהנציח באופן מיידי בעירנו – המלאה וגדושה בתלמידיהם, כידוע – את זכרם באופן הכי ראוי".

כאמור ההצעה תעלה להצבעה בישיבת מועצת העיר הקרובה ויהיה מעניין לעקוב כיצד תצביע סיעת ש"ס וכן סיעת אגודת ישראל, אם חברי המועצה מהליכוד, ש"ס ואגודת ישראל יצביעו בעד ההחלטה, היא אמורה לעבור דבר שיהווה היסטוריה בעיר שלראשונה מקדמת נושא המזוהה עם חב"ד ועוד בכהונתו של ראש עיר מדגל התורה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *