ותעל זעקתם השמימה: המשטרה החלה בהחמרות בערים החרדיות עוד טרם החלטת הממשלה

"הסגר על קריית ספר מודיעין עילית אינו חוקי והוטל ללא סמכות"

במשטרה לא מחכים להחלטות המשטרה וכבר החלו להחמיר בערים החרדיות עם התושבים כמעשה יום ביומו.

מודיעין עילית: ביציאות ובכניסות למודיעין עילית לא מאפשרים לתושבים לצאת מהעיר גם לא לקניות ברמי לוי בצומת שילת. וכל זאת למרות שההנחיות אמורות להיכנס לתוקף רק אחה"צ.

מפיקוד העורף נמסר כי "אין הגבלה על יציאה ממודיעין עילית לצורך הצטיידות במזון, עוד הוסיפה הנציגה כי לאחר בירור עם המפקדים הסגר על קריית ספר / מודיעין עילית אינו חוקי והוטל ללא סמכות".

כל זאת מתוסף לעיר ירושלים, גם שם הוחלט להקשות דווקא על השכונות החרדיות.

מסתבר כי המסמך הסופי בנוגע לסגר במהלך חג הפסח המובא הבוקר לאישור השרים, מחריג את תושבי ירושלים החרדיים, וקובע כי בשכונות החרדיות במהלך הסגר, תושביהן לא יוכלו לצאת מאזורים מסוימים – ולא רק מהעיר כולה.

המדובר בשכונות הר נוף, גבעת שאול וקריית משה, בית וגן וגבעת מרדכי (אזור ב'), רמות ורמת שלמה (אזור ג') וסנהדריה, שמואל הנביא, בית ישראל, הבוכרים, מאה שערים, גאולה, זכרון משה, מקור ברוך, רוממה והשכונות הצפוניות (אזור ד'). ביתר האזורים יוכלו לנוע בחופשיות בתחום שיפוטה של העיר.

בבני ברק את גדרות השמד שח שאמה מר"ג החליפו שוטרים אשר אינם מתירים יציאה רגלית במעברים בין ר"ג לב"ב.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כעת אנו בשם כל ישראל מוחים נגדם

    אנו בשם כל ישראל, מוחים נגד המכניסים את הרוחות הזרות של החפשים והפוקרים! הציונים המסריחים מצואה וכו' אין לנו דהיינו לחרדים שום שייכות עמהם ולא להחרדים המתחברים עמהם!

    קולו הרם של עם ישראל כאשר הכריזו בשם היהדות החרדית כי אותו המוסר נשמות ישראל לשמד הגזירות, לא יאבה ד׳ סלוח לו! בהזכירו את פסק גדולי ישראל על הגורם למסירת בחורים לנח״ל או לשירות מקוצר שדינו כמסית ומדיח לכל דבר, ומחטיא את הרבים שאין מספיקין בידו לעשות תשובה!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב