זוועה: השוטרים היכו באכזריות עד זוב דם נער אוטיסט מ"שיח סוד". צפו

כעשרה שוטרי מג"ב פעלו באלימות נוראית עד זוב דם בנער אוטיסט, לאחר שעבר ליד מדורה ברחוב רש"י בירושלים שחרגה מהכללים. זעזוע בכל שדרות הציבור. צפו בוידאו

מזעזע כל לב: כעשרה שוטרי מג"ב פעלו אמש באלימות נוראית נגד נער הלוקה באוטיזם, שהיה בסביבת מדורה ברחוב רש"י פינת רחוב הטורים בירושלים, שלטענת המשטרה חרגה מהכללים והיוותה סכנה, מה שלא מסביר בשום אופן את האלימות הקשה שהפעילו נגד הנער המסכן, החוסה במוסד "שיח סוד".

צפו בוידאו המזעזע:

מלך זילברשלג, שהפיץ את הסרטון, כתב: "כבוד גדול למשטרת ישראל. אין לי מושג מה היה שם, אבל שום דבר בעולם לא מצדיק כמות כזאת של גברתנים שיכו עד זוב דם נער אוטיסט. הזוועה הזאת תעבור בשתיקה ואף אחד לא יטפל בה, הלוואי ואני מתבדה".

זילברשלג אף אמר כי הוא מכיר את הנער: "אני לא ניזון משמועות או מחליט על סמך מה שנראה לי. אני מכיר את הבחור, הוא נמצא במוסד בשם 'שיח סוד'. עכשיו תסתכלו על התמונה הזאת ותגידו לי אם משהו בה נראה לכם הגיוני".

זילברשלג אמר עוד "הרקע הוא ביטול מדורת ל"ג בעומר שנענה בהתנגדות של כמה נערים. לא הפגנה ולא נעלי עקב. לא רואה שום הצדקה לברוטליות הזאת, שהמשיכה גם אחרי שנוכחים הסבירו שהוא לוקה בנפשו".

הנער אף נעצר ושוחרר רק לאחר מכן על ידי מנהלי 'שיח סוד'.

מסגן השר מאיר פרוש נמסר: "הלב דומע כשחושבים על אותו נער מיוחד ועל מה שעבר. הצפיה בתיעוד האלימות הקשה שספג היא בלתי נסבלת והשנאה וחוסר האנושיות שמפגינים השוטרים היא מתחת להבנת בן אנוש. אני דורש ממפכ"ל המשטרה ומהשר לבטחון פנים למצות את הדין באופן מידי עם האחראים לפשע הזה ולהשעות אותם מהמשטרה לאלתר".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "במהלך פעילות המשטרה אתמול לאכיפה של הקמת מדורות העלולות לסכן חיי אדם בשטחים אסורים בשכונת מקור ברוך בירושלים, נתקלו השוטרים באלימות מצד עשרות מתפרעים שכללה זריקות אבנים, חפצים ותקיפת שוטרים.

"מתחקור ראשוני של האירוע עולה שבמהלך הפעילות תקף צעיר את אחת השוטרות. במהלך המעצר החשוד התנגד, התפרע ונפצע בפניו. מיד לאחר מעצרו ועם בירור מוגבלותו החליט קצין המשטרה שנכח בשטח על שחרורו לאלתר והוא טופל במקום ע"י מד"א. יחד עם זאת, נסיבות האירוע נבדקות ויתוחקרו במלואן".

מנכ"ל שיח סוד, הרב שמעון לוי, אמר כי "אנחנו מצטערים על המקרה החמור והמיותר. במקביל לטיפול המקצועי שניתן לנער. אנו פועלים בתיאום עם המשפחה ובליווי משפטי על מנת לעמוד על זכויותיו. נקיים שיח עם המשטרה ונעשה הכל כדי שמקרים קשים כאלו לא יישנו".

 

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. תיכנסו מענין

    גם אני הזדעזעתי כמו כולם..
    באחת הכתבות סביב תפסה אותי תגובה של אמא לילד הסובל מאוטיזם..
    שיתנו לשוטרים ולשוטרות עונש לעבוד במשך חודש אחד עם ילדים אוטיסטים ברמה הנמוכה. זה יהיה הבית ספר הכי טוב עבורם….
    גדול!
    ממליץ למשטרה ליישם…

    אלי |
    הגב
  2. שוטרת מאניקית גועל נפש מנוולת תחטוף שיתוק

    אין לה טיפת הבנה טפו עליה

    מנחם |
    הגב
  3. רשלנות

    המשטרה פעלה כשורה , כדין וכמו שצריך! , האחריות על מוטלת על מנכ"ל המוסד שלא דאג לרסן את האוטיסט או להצמיד עליו מדריך שיגן עליו.

    י |
    הגב
  4. גוע נפש

    גם אם לא היה חולה לא מצדיק את כל ההרבצות האלו –

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב