האם לקחת את הילדים לחתונה או בייביסיטר?

עונת החתונות הרשמית מתחילה. לצד דילמות כמו מה ללבוש וכמה כסף להביא מתנה, ההתלבטות הגדולה היא האם לקחת איתנו את הילדים לאירוע או להשאיר אותם בבית עם בייביסיטר, כדאי לעשות תיאום ציפיות לפני ההחלטה

עונת החתונות כבר כאן, אח מתחתן, גיסה מתארסת ואחות מברמצת ואת מתלבטת – האם כדאי לקחת את הילדים לאירוע עד מאוחר, רק לחופה או לבחור באפשרות להשאיר אותם בבית עם בביביסיטר.

במקרה של קרבה ראשונה, אין ספק שהילדים מצטרפים אליכם לאירוע, שהם יהיו הכוכבים ושיעברו מיד ליד בין כל קרובי המשפחה האוהבים, בעוד אתם פנויים להתרגש.

כששניכם נאלצים להתרוצץ אחר הילדים הקטנים ולדאוג לשלומם, לא משנה כמה אתם מעורבים רגשית באירוע, ואפילו אם זו חתונה של חברים ממש טובים שחיכיתם לבוא ולשמוח בשמחתם, לא תוכלו ליהנות באמת ובלב שקט – לא מהחופה, לא מהריקודים ולא מהבופה העשיר. אסור לשכוח שלא מדובר במטלה מחייבת אלא במסיבה ובאירוע מרגש, שהגענו עד הלום כדי לשמוח בשמחתם.

הזיכרון שלנו נוטה להיות מאוד קצר. לרוב אנחנו כל כך ממוקדים בהתלהבות מעצם האירוע ועסוקים בהתארגנות לקראתו, שאנו שוכחים שאנחנו כבר לא רווקים ושהנסיבות היום שונות לגמרי. הילדים שלנו נשארים ילדים גם כשאנחנו עולות על עקבים.

אם יש לך ילד שצריך לרוץ אחריו והחלטת לקחת אותו לאירוע, רצוי שתוותרי על נעלי עקב ושמלות שמגבילות את התנועה, או לחילופין, סכמי עם בעלך או עם מבוגר אחר שזו האחריות שלו.

חשוב לנהל שיחה מקדימה לגבי מי אחראי מתי, מה עושים אם הילד לא מסתדר בפנים, מי יוצא איתו כשצריך, מי מרדים, מי מחליף טיטול. שיחה של תיאום ציפיות היא דרך נהדרת לחסוך הרבה אכזבות ועימותים.

כדאי גם לעשות תיאום ציפיות עם עצמינו ולזכור שזו הנאה שונה מאירוע ללא ילדים.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *