זעזוע: אלמונים פרצו לבית כנסת וניסו לשרוף ספר תורה

‏זעזוע! אלמונים פרצו הלילה לבית כנסת של חסידות באיאן במודיעין עילית, פרצו לכספת של ארון הקודש וניסו לשרוף את ספרי התורה.

דוברות המשטרה: הבוקר התקבל דיווח במשטרה על התפרצות לבית כנסת בעיר מודיעין עלית על פי הדיווח נגרם נזק לספרי תורה לבית הכנסת ונגנבו כלי כסף. כוחות משטרה וחוקרי זיהוי הגיעו למקום החלו באיסוף ממצאים ונפתחה חקירה.

סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן: הלב מסרב להאמין נוכח הפגיעה הקשה וביזוי הקודש בבית הכנסת באיאן במודיעין עילית. המקרה הנורא מחייב חקירה דחופה כדי להגיע לפורעים שביצעו את הפשע.

סגן השר פרוש על ההצתה של ארון הקודש במודיעין עילית: "נבלה נעשתה בישראל, מזעזע וכואב לראות את ההצתה במזיד של ארון הקודש. אני נמצא בקשר עם מפקד המחוז משה ברקת שנמצא במקום, כדי לזרז את החקירה ולהגיע לפושעים שעשו את המעשה הנבזה הזה".

סגר”ע מודיעין עילית טוביה פריינד שנמצא כעת יחד עם נציגי המשטרה בביהכ”נ באיאן בעיר שחולל הלילה: “ההלם כאן גדול מאד. זהו מחזה נורא שלא יתואר. דווקא בימי החנוכה שאנו זוכרים את מה שעשו היוונים בבית המקדש, וכאן חיללו פורעים בית מקדש מעט. המשטרה בינתיים אוספת ממצאים והכאב גדול מנשוא מהמראות הקשים”

צילום תמונות: דוברות המשטרה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *