זעם בבת ים: הקו המאסף תוקע את בנות הסמינרים

מאות בנות סמינר חרדיות המתגוררות בבת ים ונוסעות כל בוקר בקו 140 לבני ברק מתלוננות על כך שעיריית בני ברק יחד עם עיריית תל אביב ומשרד התחבורה שינו את תוואי המסלול – ובכך האריכו את המסלול בעוד 40 דק'

מאות בנות סמינר חרדיות המתגוררות בבת ים ונוסעות כל בוקר בקו 140 לבני ברק מתלוננות על כך שעיריית בני ברק יחד עם עיריית תל אביב ומשרד התחבורה שינו את תוואי המסלול – ובכך האריכו את המסלול בעוד 40 דק'. התלמידות טוענות כי הדבר מקשה עליהן מאוד, וגורם להן להגיע באיחור רב ללימודים.

הרב יונתן אלחרר, נציג דגל התורה בבת ים פנה במכתב לסגן שר התחבורה אורי מקלב, וביקש ממנו לפעול לשינוי התוואי למען תושבי בת ים.

מסלול הקו ייתן מענה לאזור מזרח העיר לשכונות התקווה, עזרא וארגזים, לבנה, נווה ברבור, נווה אליעזר וכפר שלם, אך תושבי בת ים ייאלצו לחכות המון זמן עד שיגיעו לבני ברק.

אחד ההורים אומר בשיחה לאקטואליק כי "שינוי תוואי הנסיעה גורם לבנות רבות לנסוע דרך יפו- ושם יש ערבים שמציקים להן." הוא מאשים את עיריית תל אביב ובני ברק בכך שפעלו ואף התהדרו בקרדיט על סבל שגרמו לתושבי בת ים.

מעיריית בני בר נמסר בתגובה: "עיריית בני ברק דאגה לשפר את מסלול הקו בתוך העיר בני ברק בלבד לטובת הנוסעים בעיר. כל שינוי מחוץ לתוואי של העיר בני ברק לא נעשה במסגרת התוכנית 'נעים לעתיד' ואינו באחריות העירייה. טענות על שינוי המסלול באזור בת ים ותל אביב יש להפנות לעיריית תל אביב ולמשרד התחבורה".

מלשכת מקלב נמסר כי "סגן השר פועל בימים האחרונים לטפל במצוקה מול הרשויות."

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שירוץ אחרינו בבחירות

    רק להיצטלם הם יודעים

    לא מצביע יותר ג |
    הגב