זעם בימין על החלטת בג"צ לעצור את הריסת בית המחבל שרצח חייל

הריסת בית המחבל שרצח את החייל שהצליח להכנס ללב של כולם, נעצרה על ידי בג"צ מה שמכעיס מאוד את החכי"ם מהימין שהגיבו בזעם

בג"צ קיים היום דיון בעניין הריסת בית המחבל שרצח את החייל עמית בן יגאל ז"ל, בסופו הוחלט לבטל את צו ההריסה שניתן לביתו של המחבל. המהלך עורר את זעמם של חברי הכנסת והשרים מהימין שמיהרו להגיב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב "זאת החלטה אומללה של בג״צ שסירב לבקשתנו להרוס את בית המחבל שרצח את חייל צה״ל עמית בן יגאל ז״ל, שהיה בן יחיד להוריו. אני דורש לקיים דיון נוסף בהרכב מורחב. אסור לתת רוח גבית לטרור. המדיניות שלי כראש ממשלה היא להרוס בתי מחבלים ואני מתכוון להמשיך בה".

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, בתגובה לביטול צו ההריסה לבית המחבל שרצח את עמית בן יגאל ז"ל: "בג"צ פסק להרוס את בית משפחת בובליל בנתיב האבות בגלל מחלוקת על מטרים בודדים, בג"צ ביטל את צו ההריסה של בית המחבל שרצח את הלוחם עמית בן יגאל ז״ל. בית משפט גבוה לצדק או היכל של מוסר מעוות? רבים מאוד מאזרחי ישראל ישראל דורשים מערכת משפט מתוקנת. נמשיך להאבק עד שנשיב לבית המשפט את המוסר והצדק".

חה״כ איילת שקד על החלטת בג״ץ למנוע את הרס בית המחבל: ״כך מתאר השופט קרא את המחבל השפל שרצח את הלוחם עמית בן יגאל הי"ד: "התעורר משנתו בשעה 4:30 לפנות בוקר לשמע קולות וזעקות נשים מהבית השכן, עלה על גג דירתו שבקומה השלישית, נטל משם חצי בלוק והשליכו לעבר החיילים שנמצאו באותה עת בפעילות מבצעית וכתוצאה מכך קיפד את חייו של חייל צה"ל, סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל"

המשפט הזה, שכמעט טוען שהמחבל בכלל פעל כדי להגן על נשים מהבניין השכן, כל כך ממעיט מחומרת מעשיו, כשרצח לוחם ישראלי שפעל כדי להגן על כולנו. לא מפתיע, כשזו הרטוריקה, שהשופט קרא (אליו הצטרף גם השופט מזוז), ביטלו את החלטת הצבא להרוס את בית המחבל, בהתאם לסמכותו, ובניגוד לסמכותם. בסופו של יום, הניסוח המשפטי הסטרילי, מכסה על השאלה למי השופטים באמת מרגישים אמפתיה. מתברר שהתשובה היא לרוצח, שמתואר כמעט כמי שקם באישון לילה להגן על שכניו, ולא ללוחמינו שפועלים להגן עלינו מפני רוצחים כאלה. בושה.״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *